![]() |
slechte eigenschappen
Benoem je slechte eigenschappen
|
- te luid - geen zelfdiscipline - ben te moe om hier verder nog over na te denken, slaapwel
|
Van zo'n topic word je ook niet echt vrolijk heh ;)
Ik begin er maar niet aan :o |
hmmmm, vind dingen nogal snel leuk of juist helemaal niet leuk (dus beetje te zwart-wit denk ik).. beetje goedgelovig en misschien ook wel al vind ik het zelf een hele slechte eigenschap een beetje schijnheilig.. ik kan om niks heel kattig reageren (vooral bij ouders/broer :S) vind het soms moeilijk mijzelf te laten zien en ben nergens echt goed in :) goh, heerlijk positieve thread ;) snel naar die andere..
|
geloof te veel in het goede van mensen
|
Té jaloers...
|
koppig, soms te nieuwsgierig..
|
Citaat:
|
Ernstig gebrek aan zelfdiscipline.
Ik ben alleen goed in de dingen die ik leuk / interessant vind. Al het andere gaat meestal totaal aan me voorbij, met alle gevolgen van dien. Daarnaast ben ik best onzeker en maak ik me teveel zorgen over van alles. |
Te brutaal- te druk- lelijk(of is dat gen eigenschap?)- umm nieuwsgierig- te veel: dat boeit me nix-
|
Onzeker
|
geen zelfdiscipline, soms te egoistisch, kan een ontzettende zeikerd zijn, kan heel gemeen uit de hoek komen.
|
Citaat:
|
mijn slechte eigenschappen :
Lui, Jaloers, Koppig, Weet-altijd-alles-beter,... mijn goei eigenschappen : Lief, vriendelijk, Ik kan mensen opvrolijken, Ik heb veel geduld,... |
liev
klaarstaan voor andere mensen, trouw niet liev onzeker, soms om kleine dingen liegen, bijdehand, té stil of juist té aanwezig, jaloers, betweterig, geen sterke wil, laat makkelijk over me heen lopen, geen discipline, angstig, het maken van niet lullig bedoelde opmerkingen die erg hard aankomen |
Onzewker, depressieve aanleg,snijden (word steeds minder:)), snel gekwetst/beledigd, kattig, pff moek nog verder gaan??
|
Citaat:
*komop meid* :) |
Citaat:
k ben redelijk sociaal, heb bepaalde dingen overwonnen, ben liev als k me op me gemakie voel, kan snel melig worden :) |
Citaat:
Ik ben ook liev als ik muh ergens goed voel :d |
ik ben redelijk haatdragend is ergens wel een slechte eigenschap vind ik maar het heeft ook positieve kanten..............
|
Mijn slechte eigenschap is het om al mijn goede over het hoofd te zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |