![]() |
tv kijken via pc
Gwoon vraagje: is het mogelijk om via de pc naar tv te kijken? Dus kabel aansluiten aan pc enz...
En wat heb je ervoor nodig, wat kost het,... En de kwaliteit, om deftig beeld te hebben, wat heb je nodig? Alvast bedankt |
|
Citaat:
|
ik zou dr wel een nemen waarmee je ook op je tv kan computeren :cool: ik weet niet of dit standaard is... correct me if I am wrong...
|
enige voorstellen?
en hoe zit het met de kwaliteit van et beeld?soms iemand ervaring mee? |
Citaat:
Een Tv kaart zorgt ervoor dat je Tv kan kijken op je monitor. Het is gewoon een normale PCI kaart, waar je een kabel inpropt die je normaal gesproken in de achterkant van je tv duwt (kan ff niet op de naam komen ;)), en dan kan je tv kijken. Het is een stuk goedkoper dan een normale tv, en geeft meestal toch een fatsoenlijk beeld. Het heeft afgezien dat je er tv mee kan kijken dus niks met een tv te maken. |
|
Volgens mij hebben de meeste tv kaarten ook een TVout waarmee je ipv je monitor je tv zou kunnen gebruiken (heb hier geen ervaring mee) Maar anyway het is wel mogelijk om je tv te gebruiken als 'projector'
SoulWanderer |
Citaat:
|
Als je een beetje goede kaart heb heb je vaak zelfs beter beeld als op je TV doordat een moni veel scherper is
[maar dan moet je niet aankomen met een nieuwe breedbeeld tv met zoomfunctie ofzo :D:D] |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |