![]() |
ik kon vannacht niet slapen...
... dus heb ik maar een paar gedichtjes geschreven...
niet echt origineel, ik weet ut (ik heb zelfs de tijden erbij staan...) nou jah, DwergHamstertje, zie het maar als een eer ofzo... [0:56] geur het heeft haar kracht verloren. alleen maar de lijm die mijn gebroken hart lijmt kan ik nog ruiken. ik neem de geur diep in me op. misschien wil het dan wel werken. liefde heeft mij te vaak teleurgesteld mijn zere hart al veel te vaak gebroken is niet meer te lijmen. maar helaas mis ik de kracht om deze pijn te doen stoppen. muziek het sleept mij als maar voort het neemt me mee maar ik wil niet meer verder het doet me te veel pijn. en dat is niemand's fout en niemand kan dit stoppen. help mij mijn einde makkelijk te maken ik smeek je haat me of laat me met rust probeer me niet te stoppen je bent al veel te laat. --------------------------------- [1:28] ik lig hier nu heel rustig maar in mij woedt een strijd de strijd van mijn gedachten ik kan haar niet in woorden kwijt. waarom ga ik niet slapen, waarom geef ik niet toe? tevergeefs hou ik vol maar ik ben gewoon zo moe. plotselinge stilte valt loodzwaar op mij neer ik kan nu niet meer denken ik sluit mijn ogen weer. de slaap dreigt het te winnen maar ik geef nog niet op. ik heb zo weer muziek met één druk op de knop. ik nader nu mijn einde ik kan dit niet meer aan de nacht is pas zo kort morgen weer vroeg opstaan. want morgen is het feest mammie 50 jaar nog nooit voelde ik mij zo slecht voor een verjaardag van haar. --------------------------------- [2:12] waarom is het zo definitief dat zij mij echt niet wil ik voel me leeg, kapot ik kan niet meer. mijn inspiratie is totaal verdwenen mijn dichtsels zijn echt kut ik val steeds in herhaling de taal heeft in mij haar grens bereikt. waarom schrijf ik dit nog op, waarom ga ik nog door? waarom ben ik nog bang als ik denk dat ik ga sterven? ik wil zo niet meer leven ik kan dit echt niet aan maar ergens wil ik ook niet dood dus ga ik steeds maar door. de nacht duurt alsmaar voort en in mij woedt nog steeds de strijd houd het dan nooit eens op? STOP! --------------------------------- [2:31] ik lig hier half voor pampus teveel vergif in mij mijn gedachten zijn een kooi ik smeek "laat me vrij" er is zoveel moois geschreven maar wat ik nu ook schrijf mooi zal het niet worden helaas... jammer, volgende keer beter, maar als dat nou niet komt dan is dit dus het einde ach ja, pech gehad. tevergeefs probeer ik te denken "zij betekent niks voor mij; het kan me niks meer schelen." waarom dan toch die pijn? ik kan beter gaan slapen dit heeft totaal geen zin geen mooie metafoor komt in mij op geen mooi rijmschema of iets dit is geen gedicht te noemen hooguit een hartekreet maar om wat? wie het weet mag het zeggen ik ben zeer benieuwd. --------------------------------- [2:55] ik heb het verpest voor de zoveelste keer het waren mijn woorden het was mijn gedrag. ik wist al toen ze zei "laten we eerst vrienden worden" dat het fout zou gaan toch gaf ik haar gelijk. toen zij vervolgens merkte dat ik problemen had en rare dingen zei toen wilde ze niet meer. op zich geef ik haar groot gelijk wat moet men nou met mij? ik had me hier op voorbereid toch komt de klap hard aan. want even had ik nog de hoop dat het wel goed zou komen misschien was dat ook wel gebeurd als ik normaal kon doen nu is alle hoop voorbij het liefst stierf ik terplekke maar er zijn teveel mensen die ik dat niet aan kan doen dus ga ik steeds maar door tegen beter weten in. --------------------------------- [3:05] morgen is het feest morgen moet ik blij zijn familie, vrienden, kennissen, merken ze mijn pijn? ik weet haar te verbergen ik lach en spring en dans maar binnen in mij krijgt vrolijkheid geen kans. zo gaat het altijd en zal het ook weer gaan of gaat het deze keer echt fout en zal iemand mijn hulpgeroep verstaan? ik ga de nacht nu laten winnen, morgen is het weer vroeg dag en moet ik wel wat fit zijn, met een stralend ogende lach. tot morgen een nieuwe dag vol oude zorgen. |
Ik klap hiervoor heel hard in mijn handen!!
BIS! BIS! WE WANT MORE!! (enzow) Maar ff zonder gein, zit geweldig in elkaar en ook het einde slaat goed aan! |
ja heel erg mooi!!!
|
*stil* beetje http://forum.scholieren.com/frown.gif maar cker mooi!
|
bedankt!
ik vond ut zelluf allemaal wat minder, maar als jullie ut goed vinden zal het wel zo zijn ik schrijf mijn gedichten tenslotte om gelezen te worden, dus als mijn publiek mijn gedichten goed vind heb ik nix te klagen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
|
moooooooooojjj...heel herkenbaar oowk!
|
Sjees een hoop inspiratie die nacht zeg, wel http://forum.scholieren.com/frown.gif maar ook wel mooi verwoord
|
2e vinnik mooi http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |