![]() |
hij liet niks meer weten :( wat nu...
eergister kwam ik op t net iemand tegen.. na een tijdje gebabbeld te hebben blijkt dat hij in mn straat (van kot) woont.. en net in dezelfde school maar n jaartje hoger zit.. we hebben nog zo'n uur of vier verder zitten kletsen via pc.. en leek me wel heel leuke jongen..
hij liet me net t -zelfde maar van zijn kant blijken.. uiteindelijk moesten we beide weg en k gaf m heel onzeker mn gsmnummer.. tenslotte doe'k dat normaal niet zo gauw.. omdat de gesprekken niet te oppervlakkig waren kon dit misschien wel.. en ja :):) hij gaf t zijne ook.. k heb m die late avond nog wat gestuurd, en gisteravond en vanmorgen.. niks opdringerigs echt niet.. maar hij stuurt niks terug.. helemaal niks :( k vind t zo spijtig, volgens mij zei k helemaal niks verkeerd want toen we weg moesten was ie nog zo vriendelijk en lief wat moet k nu.. k wil m echt wel graag nog s tegenkomen.. in t echt zoals hij dat vroeg of via sms.. k wil m niet telefoneren vind k te opdringerig :( thx |
misschien heeft ie geen geld meer op zijn kaart staan...
kzou nog niet panikerern, even afwachten. xx |
Ik zou me niet te ongerust maken, er kan vanalles zijn, hij kan geen smstegoed/beltegoed hebben, smsjes via internet komen niet aan, nog geen tijd gehad om terug te smsen ivm school..
Hij zal na een tijdje vast wel een keer iets laten horen denk ik joh :) |
Citaat:
x |
heyz probeer je niet te veel erop vast te pinnen.. en er niet te veel achterzoeken van "hij wil geen contact meer"
Misschien heeft hij het gewoon druk..Er zijn genoeg redenen waarom hij een tijdje niet op internet zou kunnen.. :) ben niet te onzeker :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als hij elke keer niet terug smst, misschien kun je hem dan eens bellen? (je hebt zn nummer tòch, dus tja..) iig heel veel succes. :) |
Gewoon even afwachten, misschien komt hij vanavond wel weer online en zegt hij je waarom hij niet smste.
|
thx.. k hem m al wat gestuurd.. dat k liever zou hebben dat hij me gewoon effe laat weten waarom hij net niks laat weten.. zou hij me kunnen geruststellen ..
hopelijk antwoordt want dat berichtje is nu n paar uur onderweg.. x |
klinkt wel wanhopig hoor :p
|
Citaat:
|
Ik zou nu niet allemaal berichtjes gaan sturen met de vraag waarom hij nog niks heeft laten horen. Het is pas een dag geleden, er kunnen wel duizend redenen zijn waarom hij niks heeft laten horen. Misschien was hij na de les wel vergeten om zijn mobiel weer aan te zetten en kwam hij daar pas vandaag achter, misschien had hij gewoon geen tijd, was hij met vrienden, er kan zo veel zijn.
Ik zou zeker niet aan hem gaan trekken, want dat werkt echt niet. |
Citaat:
|
Heel waarschijnlijk zit je je druk te maken om niets, dus wacht nu eerst even af tot je hem gewoon weer online kunt spreken. Ik heb bijna nooit van mn leven beltegoed, maar geef mensen wel mn gsm nummer zodat ze mij kunnen bereiken evt.
Het zal vast niets zijn. Als jij smsjes gaat sturen van waarom laat je niets van je horen, na 1 dagje pas, vind ik dat eerlijk gezegd wel wat opdringerig overkomen.. Als hij tijd heeft zal hij je echt wel wat laten horen.. vraag er liever gewoon naar wanneer je hem weer online spreekt.. Ik weet hoe vreselijk die onzekerheid is en hoe erg je je daar mee bezig kunt gaan houden, maar probeer dr ffies niet aan toe te geven maar afleiding te zoeken en niet voortdurend met hem bezig te zijn. |
hoi :) thx allemaal.. hij was net even online (eindelijk) en stuurde wat met de boodschap dat zijn examens net gedaan zijn en zn kaartje plat is :(:(:(
blij dat k wat van m hoorde.. was alles maar voldoende :) |
Citaat:
iig succes ermee, hopelijk komt er een leuke vriendschap uit voort oid :) |
Citaat:
|
Citaat:
Bij een aantal van die smssites heb ik al gemerkt dat die dus niet aankomen.. :( |
Kun je hem dan niet aanspreken op school? Bedoel dat is verder niet opdringerig.... of weet je niet hoe hij eruit ziet?
|
:) kreeg vannacht berichtje :) zal niet zeggen wat er in stond.. maar was soooooo lief, maakte me soooo blij en weet nu zeker dat k niet meer hoef te twijfelen... tenzij aan ons eerste afspraakje.. hou er niet van als iemand zeker is dat t leuk zal worden.. tenslotte is er nog n groot verschil tussen ... sms, net.. en life..
ma ja ben gelukkig meisje vandaag :p |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |