![]() |
vraag over pfeiffer
ik heb nu al drie maanden pfeiffer ik voel me niet echt superfit maar ik kan af en toe wel uit het probleem is wel dat ik daarna wel een week dood moe ben, ik vind het heel irri, bedoel ik kan alles wel maar dan opeens ben ik verschrikkelijk moe, en stuk wandelen gaat best maar dan opeens krijg je zo'n inzinkking, het gaat een beetje up en down steeds, de ene week voel ik me fit en denk ik goh..ik ben volgens mij al een heel eind beter, maar dan heb ik weer een week dat ik moe ben en me eigen niet lekker voel, waneer weet je nou eigelijk waneer je echt beter bent als je, je niet meer klote voelt af en toe??, bedoel als je uitgaat heel laat dan ben je de andere dag altijd moe dus dat is dan toch moeilijk om te zien waneer ik beter ben, ik ben toch moe al ben ik uitgeweest zelfs toen ik nog niks had :confused: weeet iemand hoe laag het duurt???
dikke kus yvie |
Als je pfeiffer hebt, kan je het beste gewoon een tijdje rustig aan doen, ook al voel je je fit. Naderhand krijg je dan meestal een klap, en duurt de ziekte langer dan t normaal zou duren..
Hoelang t duurt? Dunno, verschilt per persoon, bij mij duurde t 1,5 jaar.. beterschap iig (y) :) |
Het beste is gewoon helemaal niet uit gaan en intensieve dingen doen. Het ligt er eignelijk aan hoe erg de pfeiffer is en bij jou behoorlijk. Waarom zou je uitgaan dat ken je de rest van je leven nog. Tenzij je het nu blijft doen tes te langer je zieker blijft.
Ok ik weet dat het lastig is om zo weinig mogelijk te doen maar het is wel het beste voor je zelf |
Gewoon erg veel rust nemen, en wachten...
Ik ken een jongen waar het drie maanden duurde maar een klasgenoot van me heeft ongeveer een jaar bijna constant in bed doorgebracht |
hoe meer je je zelf uitput door uit te gaan, hoe langer het zal duren... dus kies er alsjeblieft voor om een hele tijd niks te doen (ja, is erg moeilijk, kweet het) en beter te worden, als jezelf nog meer uitputten en zodoende nog langer bezig te zijn met uitzieken!
|
Er zijn al zoveel topics over pfeiffer, ga daar maar eens kijken....
http://forum.scholieren.com/search.p...by=&sortorder= |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |