![]() |
David And Lisa
Ik heb hem gisteren op RTL 4 gekeken.
Leuke film!! Wie heeft hem nog meer gezien? |
Ik heb hem voor de 2e keer gezien, echt een hele mooie film ja.
Goed geacteerd vooral (y) |
kvond hem ook heel mooi, bijzonder verhaal...
|
Ik heb m ook gezien.. die waargebeurde verhalen van rtl4 vind ik normaal nooit leuk, maar deze leek me wel erg mooiig.. en dat was ie ook! :)
|
Heb het grootste deel gemist :(, maar heb het laatste half uurtje gezien. Mooie film! (y)
|
Ik heb het eerste gedeelte gezien... maar vond hem best saai.. duss niet verder gekeken.
Ben blijkbaar de enige met zo'n mening.. :confused: |
Ik had ´m een tijdje geleden al gezien. Bij vlagen was die film wel leuk, maar niet echt WAUW. Beetje saai tussendoor.
|
Ik heb 'm ook gezien... maar ik vond 'm niet zo. Beetje langdradig en onaf.
|
Ik heb hem gisteren even gekeken (had hem opgenomen omdat het me echt iets leek) was op zich ook wel goed hoor, alleen hier en daar een beetje te dik aan gezet... en het was idd 'onaf'... Maar wel een goede film hoor :)
|
Citaat:
|
hoe liep die af?
|
David en Lisa lopen hand in hand naar die psychiater (jaja, david, die niemand durfde aan te raken) met als conclusie dat liefde alles overwint oid.
Citaat:
|
ja, heb 'm ook weer gezien, blijft echt wel een mooie film
'david, david, who do you see?' |
ik vond dr een beetje op angelina jolie lijken
|
Meisje heet Brittany Murphy geloof ik, is ook uit Girl, Interrupted.. Zij speelt zo goed. :)
|
Citaat:
|
't is alweer een tijdje geleden dat ik em heb gezien.
Ik vond het wel een mooie film, vooral het einde, David die lisa bij de hand had, en ik geloof dat lisa niet meer in rijm praatte ofzo (dat laatste weet ik niet meer zeker...) :) |
Citaat:
Maar het einde was idd een beetje raar. Het ging veel te snel opeens. |
ik vond het echt heel goed gespeeld, maar ik begrijp nog steeds niet helemaal waarom dat jong nou plotseling aanrakingsangst had... heb geloof ik iets gemist ofzo...
|
Hij wilde niet dat iemand zijn gevoelens kon zien ofzo ... volgens mij heeft dat iets met zijn overleden vader te maken (je zag daar namelijk af en toe wat beelden van terug)
Btje vaag, tis voor zover ik weet ook niet helemaal duidelijk uitgelegd, het verhaal is ook zo van "food for thought" |
Echt echt écht mijn favoriete film ooit :) Zo ontzettend lief! En Brittany Murphy is zo mooi en lief en geweldig en ohohohoh! Ook al in Girl, Interrupted :o, mevrouw is mijn favo actrice. Falderal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |