![]() |
Woohoo --> Maandag Friends!
Zooo nice.. kheb zin in maandagavond :)
|
nieuwe?
|
Citaat:
|
|
ja, allemaal nieuwe, en het word superleuk (heb ze al, legaal, op dvd gezien), en zeker rond aflevering 8 word het echt leuk, want dan wordt weer iemand verleifd enzo. Enne Brad Pitt doet in een aflevering mee, en de cliffhanger (zo heet dat laatste stukje van het seizoen toch?) vind ik echt fantastisch, vond hete cht erg dat het was afgelopen :(
|
blub, helemaal vergeten, die ken ik allemaal al :D naja, ik ga wel weer kijken hoor, ze zijn kei leuk :);)
|
yay!!!!
|
Citaat:
|
Me is happy!!!
|
boring....
|
bedankt voor de herinnering :):):)
was het een beetje vergeten :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmmm!
|
Cool! Hoe laat? toch meestal rond half 9 ofzo? Mooi, dan moet ik oppassen en kan ik ongestoord Friends kijken :)
|
*gaat ook kijken* (y)
|
Kheb serie 8 hier al op DVD.... dat zijn de nieuwe dus... 26 september begint series 9 in amerika... dan zijn ze dus ook te downloaden!!... dat wordt weer nachtwerk!
|
:cool: :)
|
Citaat:
|
Hoe laat????
|
Citaat:
|
´t komt om 21.00 en om 18.30 (dacht ik) komen weer elke werkdag herhalingen, die herhalingen beginnen ergens als Monica met Richard date.
|
Citaat:
In ieder geval: (y) (y) (y) (y) (y) dat ze weer komen. |
Volgens mij ben ik echt de enige op de wereld die dit geen leuke serie vindt! In elk geval, veel kijkplezier iedereen (ik ga lekker naar de sneak preview om die tijd).
|
:D Halloween :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij kopen ze ook op DVD, maar we zijn daar nog maar bij seizoen 5 dat Monica en Chandler net wat hebben. Cute :) |
Phoebe valt voor Sean Penn!
Ma 02 September 2002 21:00 Yorin Friends Onder meer Julia Roberts, Winona Ryder, Bruce Willis en Denise Richards gingen Sean Penn voor met een leuke gastrol in Friends. In de twee eerstvolgende afleveringen is hij te zien in de rol van Eric, de verloofde van de tweelingzus van Phoebe. Zij heeft geen hoge pet op van Eric, die ze tot dan toe alleen nog maar uit verhalen kent van haar zus. Maar als zij kennismaakt met deze charmante, intelligente man verandert haar mening onmiddellijk. http://bvpblive.akn.nl/tvweb/Images/9_51477.jpg Foto: Yorin En over een paar weken, op 23 september, is de langverwachte aflevering te zien waarin Jennifer Aniston’s man en Hollywoods grootste hunk, Brad Pitt dus, te zien zal zijn in een legendarische rol waarin hij als lelijk dikkerdje te zien is. Kun je het je voorstellen? Zet de datum dus maar vast in je agenda of kom terug op TV Web, waar we je geheugen tegen die tijd natuurlijk even op zullen frissen. bron. |
Vraagjuh: Zijn Chandler en Monica eigenlijk al getrouwd?
'K heb 't vorige seizoen helemaal gemist... |
Citaat:
|
t was vroeger toch een stuk leuker :)
|
ik vind de nieuwes juist leuker
maar goed ik neem al die series altijd op en dan laat ik ze op band (reclame eruit geknipt enz enz) staan dus ik ga die aflevering met sean penn opnemen stopt de band halverwege de serie :mad: :mad: :mad: maar gelukkig had ik de dvd ervan al gehuurd |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik mis steeds meer episodes. Het kan me eigenlijk niet zoveel meer boeien. Kunnen ze gewoon niet kappen met de hele boel? De rek is er al lang uit, IMO. Waarom lopen ze hier BTW zoveel achter? Ik heb die episode met Brad Pitt van de zomer al in Kroatië (!) gezien.... |
heej maandag komt die aflevering waar ze Nederlands praten, khad zo'n voorstukje gezien,... hij lijkt me echt super leuk! :D
|
Jaaaaa, ze praten Nederlands! Niet helemaal zuiver, maar toch!
Ben niet zo'n die-hard fan (geef mij maar Britse comedy), maar kijk als ik het zie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |