![]() |
nooit meer blowen of nooit meer drinken
als je die keuze moest maken,
wat is je dierbaarder je biertje/wijntje/enz of je jointje |
Mn jointje...
|
ehm.. liever nooit meer blowen.. denk ik.. :p
thc fucks with your brain, ookal hebben beginners dat niet door.. en alcohol ook, maar op een heel andere manier (bij langdurig smoken is er al snel sprake van vergeetachtigheid) |
doe mij dan maar mijn bier...
|
duidelijk geen alcohol meer dan........
|
Dan maar geen alcohol meer
Heb liever een joint :D |
Nooit meer drinken dan ..
|
dump de alcohol maar dan (aangezien ik dat toch al heb gedaan :] )
|
ik drink toch praktisch nooit, maar anders zou ik alcohol ook laten vallen.
|
nooit meer drinken..
|
als ik die keus zou maken.... hmmm moeilijk..... alcohol anders word ik niet zo blij dat ik dat nooit meer zou mogen doen(ook niet bij blowen) en zou ik nog meer gaan blowen :D
|
mn joint gaat voor, lijkt me toch overduidelijk
heb momenteel een maand lang niet blowen of drinken pauze ingelast.. naar zeg :D |
..ehm
ik wil graag lekker bier drinken maar ook lekker joint roken *dilemma* :p |
Heb liever een mooi wijntje dan een joint
|
Natuurlijk joint dumpen (naja, heb 'k voorlopig sowieso al gedaan). Ik bedoel, nooit meer een lekker biertje? Hoe moet dat dan man? Nee, dat kan ik me echt niet indenken
|
dan zou ik de alcohol opgeven (doe ik toch al niet zo vaak)
heb liever een lekkere joint al iseen lekker koud biertje ook heerlijk |
Nooit meer blowen,
je wordt soms ecght vergeetachtig op t zieke af en je hersens gaan een beetje weird doen als je t langdurig doet |
nooit meer drinke ,ik vind joint veel relaxder
|
Ik drink toch al geen alcohol.
|
Als je nou allebei niet gebruikt, moet je er dan een kiezen?
|
ik blow niet dus mijn keuze is snel gemaakt :D
|
wijntje is me het dierbaarst.....
Ik heb overigens eergister al de beslissing genomen om noooooiiiit meer te blowen. Wil nooit meer zo wazig worden.... |
nooit meer blowen,
of toch drinken, kweet eigenlijk niet :confused: maar zal denk ik toch niet voor die keus komen dus hoef ook niet over te peinzen :D |
offtopic: wat is er eigenlijk slechter, lam zijn of vet stoned??
en op lange termijn?? |
qua effect: dump alcohol, maar tjah, 't meisje wa'k beswel eel erg leuk vind op't moment wil nie da'k blow, dus weinig keuze (voorlopig... ;))
|
geen alochol meer (dan maar av-tje, he ;))
|
*kiest voor bier*
dan maar geen joint meer, maar kom niet aan m'n bier |
Nooit meer blowen en nooit meer drinken.
Want ik wil zo diep niet zinken. |
dan maar geen joints deed ik toch al niet :D maar blijf met je vingers van een lekker koud biertje af :cool:
|
mijn jointje denk ik wel, heb um nu wel voor een weddenschap tijdelijk opgegeven net zoals mijn sigaretje maar is toch kewler dan drank en drank is immers slechter.
|
Nooit meer drinken, doe ik toch al bijna nooit en als ik het wel doe word ik er ziek van... Niet zo moeilijk ;)
|
waarom is de keuze niet: vriendin hebben of alcoholist zijn :D
|
Joint!!! :D
|
bier.. joint bier joint bier joint.
aaahh ik kan niet kiezen!!! hmmz gooi dat bier dan maar weg*snik* |
er moet gewoon echt een keer meer gezopen worden !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tjah als ik jou was als het om gezondheid gaat zou ik niet meer drinken,..... sorry :P
|
Citaat:
|
of er ooit iets relaxter is als op de voetbal een biertje drinken.....
daarom verbaasd t me dat er zo veel mensen voor blowen kiezen (hopelijk worden ze ooit wijzer :p ) |
Als iemand ooit mijn wiet wegneemt flip ik helemaal met een machinegeweer op de dam in amsterdam !@$#()@*$(@#*$(@#$!@$!@#!@#!@!@
|
Dan zou ik voor nooit meer alcohol gaan.. Ik drink zowiezo al nooit of nauwelijks en ik vind stoned zowiezo beter en 'lekkerder' dan dronken zijn.. Hoewel stronken zijn op zn tijd wel weer lekker is.. :D
|
Ik heb in iedergeval besloten (ben bezig) met minderen. Ja met blowen dan, gewoon zo vaak blijft nie kewl. Ben het aan het afbouwen, en gelukkig doen wat vrienden mee.
Blowen is wel kewl, maar niet alles. Dus als ik nu weer moest kiezen koos ik voor mijn pilsje |
Citaat:
|
ik denk da'k voor blowen zou kiezen ook al betwijfel ik of ik dat later nog veel zal doen..
|
Citaat:
Ik ben niet grappig, maar wel heel lomp |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |