![]() |
Waterworld
Ik vond m best goed, had m al gezien, en begrijp niet echt waarom het zoon flop werd.. :o Wat vonden jullie van deze film?? En als je m slecht vond, waarom??
|
Omdat het een 13-in-een-dozijn actiefilm is. Wel onderhoudend op zich, maar zeker niet meer dan dat.
|
ik moet eerlijk zeggen, ik werd al dat water wel een beetje beu in de film :/ (maar goed heel de film gaat ook daarover). Iig vond ik het verhaal ook niet echt zo boeiend.
|
Ik vond hem wel gaaf :cool:
|
ik had hem in de bios gezien lang geleden en die film rockt ass!
|
Ik vind 'm ook wel cool. :cool:
Dat stukje in het begin als z'n bootje meer in huis blijkt te hebben dan het lijkt. :cool: |
heb hem 2 keer gezien hij is wel gaaf man....
met de rokers!! haha |
Dennis the Pennis omschreef het zo, ozo mooi :D:
'Kevin, why did you make this C-movie?' m.a.w. een grote hoop brat (n) |
Heb de film paar jaar terug al gezien.
Dat er met zo'n megabudget zo'n ontzettende poepfilm kan worden gemaakt zeg :rolleyes: Gelukkig kan ik me er niet veel meer van herinneren, afgezien van een Dennis Hopper als voorspelbare B-slechterik... |
Ik vond het een typische 'leuk geprobeerd maar helaas baggerslecht uitgevoerd' film..
|
niet gezien :)
|
kheb hem al vaker gezien, maar hij verveeld nog steeds niet :D toch best een goede film, al denkt het meerendeel er anders over :rolleyes:
|
Citaat:
|
Het was geen flop, maar hij bracht gewoon niet op wat ze verwacht hadden. Hij bracht niet de gemaakte kosten eruit. Dus het werd wel een verlies maar geen echte flop snap je.
Ik vond hem niet spannend genoeg, was gewoon leuk entertainment, meer niet. |
Ik vond em wel aardig, leuk om hem een keer gezien te hebben. Maar echt spectaculair vond ik em niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |