![]() |
een vraagje
Wat voor problemen heb jij overgehouden na het pesten
Ik de volgende dingen
|
Hmm, denk eens als volgt: "Waarom zou een gebeurtenis uit het verleden mijn leven nu beïnvloeden?"
Ik begrijp dat het moeilijk is, werd namelijk zelf in het verleden gepest. Het is echter wel erg gemakkelijk om jezelf erbij neer te leggen en alles met het pesten te verbinden. Doe er iets aan. Succes (y) |
Ik heb sociale vaardigheids training enzo gedaan.
Vanwege mijn lage zelfbeeld werkte dat alleen niet. Het enige wta ze konden doen was me in een dagcentrum stoppen .Ik had er geen probleem mee gehad als ik klaar was met school |
ik ben ontzettend opstandig tegen jongens/mannen.. kijk altijd automatisch boos tegen ze en negeer ze.. erg vervelend
en heb er ook wel wat vooroordelen aan over gehouden geloof ik... |
- slecht met sociale contacten
Ja heb ik wel een beetje, gaat wel beter dan vroeger, maar ben eigenlijk wel altijd verlegen geweest, dus weet niet of dat door het pesten erger geworden was. - dingen voor mensen achterhouden Nee, tenzij het ze niks aangaat. - met niemand durfen praten over mijn problemen Ik praat weinig over mijn gedachten en problemen, niemand begrijpt mij toch. -bang zijn voor vreemde mensen Nee niet echt. Ik ben door het pesten alleen maar onzekerder geworden. TechXP |
Citaat:
|
Hetzelfde als jij met mede een ontzettend wraakgevoel op diegene wie me dat geflikt hebben (gelukkig zijn ze verhuist voor hun eigen gezondheid, want ik sta echt niet meer voor mezelf in)
groeten the conquer |
wat ik eraan heb overgehouden is een depressie en niet meer mensen willen 'lastigvallen' met mijn problemen.
|
ja je houdt er veel problemen aan over, it's fucked up, we all know.
Maar wat voor goede dingen heb je eraan overgehouden? klinkt heel raar, maar het maakt je ook rijker, wijzer.....sterker.......... en je leert je eigen grenzen kennen, WANNEER gaat iemand ECHT te ver bij jou?! al kan het even een paar jaar duren voor je dat beseft. |
-verlegen als ik iemand niet ken (nu niet meer als er vrienden bij zijn:) )
-denken dat mensen me niet leuk vinden en daar meestal toch niet het scheit aan hebben ook al weet ik dat het zou moeten, maar soms blijkt achteraf dat ze me wel leuk vonden -behoefte hebben aan alleen zijn kweetniet goed, maar zo hard ben ik niet gepest |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |