![]() |
Wanhopig op zoek naar...
Hallo all, ik post hier eigenlijk nooit, ik lees wel eens dingen maar nu heb ik even een vraagje voor jullie. Ik ben op zoek naar mooie kleuren voor een website, en daarom wou ik vragen of hier iemand een of meerdere sites weet waar leuke kleuren voor gebruikt zijn? Alle hulp is welkom ;)
Alvast bedankt. :) Vriendelijke Groeten van de Tovenaar |
Misschien eerst vertellen WAT voor een site t moet worden
*persoonlijk *bedrijf *fansite :confused: |
|
Ja :)
|
|
Uhm.. Het is voor een site van mijn school, niet zoiets als dit dus maar echt 1 specifieke school. De site zelf bestaat al, alleen de kleuren die er nu zijn vind ik niet kunnen dus ben ik op zoek naar een site met mooie kleuren zodat ik die kan overnemen. Het thema tsja, gewoon alles wat voor mijn school belangrijk is staat er op, roosters, interviews en reportages uit de schoolkrant, karikaturen van leraren etc etc alles wat een schoolsite moet hebben is er. De link is www.dezuidwester.net kunnen jullie misschien kijken wat mooie kleuren er voor zouden zijn. Alvast bedankt voor alle reacties ;)
|
wat wil je uitstralen??
dan zoek je op bij wleke kleur dat hoort en daar zoek je op je kleurencirkel de tegenoverliggende kleur dat is de filosofiew 8er de kleuren leer :) |
[offtopic] hey leuk daar werkte m'n pa ;)[/off]
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |