![]() |
Foo Fighters - All my life single
Hij is vandaag voor het eerst op de radio te horen. Hij is echt enorm gaaf. Stukken beter dan de meeste liedjes van de laatste cd. Erg ruw en punkrockig. Best donker.
Lijkt weer wat meer op de eerste selftitled cd van de Foo Fighters. Iemand het liedje al gehoord op de radio of internet en ookzo overdonderd? Dit beloofd veel voor de cd One by One die in Oktober uitkomt. Lijkt ook soms wel een klein beetje op de nieuwe QOTSA trouwens. http://www.foofighters.com/gallery/images/large_08.jpg |
KaZaA hier kom ik! :D
|
Die laatste CD van hun is trouwens erg goed vind ik :).
|
foo fighters zijn gaaf
*gaat zoek doen* |
Citaat:
kheb het nummer btw tot dusver nog niet kunnen vinden :( |
Is er al een clip van? Foo Fighter clips zijn (y)
...en de muziek zelf ook wel. |
jeuj..kheb een live-versie kunnen bemachtigen.
tis idd ruw, harder, wilder whatever maar kvin het wel wat hebben. t klinkt niet zo gepolijst, das wel koel. kben benieuwd naar de nieuwe cd :) . |
wahoe, ja!
Citaat:
foofighters zijn echt coool. :cool: :) kan haast niet wachten op de nieuwe cd. |
Citaat:
|
Citaat:
Thanks. :) All my life heb ik dan nog niet gehoord.. edit: Ik ben m nu aan het downloaden, maar volgens mij heb ik een verkeerde versie ofzo.. lijkt niet op Dave's stem.. begint het liedje met "as I lay here awake"?? volgens mij zit iemand hier op kazaa een liedje verkeerd te labelen... :( |
FOOO!! (y)
Wat is er mis met de laatste cd? Met breakout en generator en gimme stitches en stacked up actors en next year (!) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |