Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Leuk voorval :D (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=200732)

Janso 29-08-2002 20:47

Leuk voorval :D

Ik heb niet echt een vraag ofzo, maar kwil gewoon een grappig verhaaltje vertelle. Ik en een paar andere vrienden werden bij een meisje uitgenodigd voor een "sleepover". Haar vriendje was er ook (15 en 16jr), ze ware toen al redelijk lang same en hadde nog geen $ex gehad. Anywayz, twas gewoon tot laat in de nacht wa chips ete en wa films zien, en dan zogezegd in uwe slaapzak wa maffe. Tijdens die films (iedereen was heel geintresseerd *geeuw*) ware de twee tortelduifjes al wa met elkaar aant vozen, wa ze nogal veel doen, nog redelijk onschuldig dus. Wat later in de nacht ( we ligge allemaal heel dicht opeen, ik lag het dichste bij de twee , ter informatie) zit ik wa me de kerel naast mij te babbele wanneer ik plots wat "rare' geluidjes hoor. Ik kijk naast mij (klag me m'n rug naar de Duifjes(geen goesting voor tortel ervoor te zetten :s ) ) en zie da hun slaapzak zowat ritmisch op en neer gaat (en wa grappige kreuntjes van de jonge) ik schoot bekan in de lach maar kon me beheerse en ik deed alsof m'n neus bloedde en babbelde verder me de kerel nast mij (iedereen wist ongeveer al wa er gebeurde toen :) ).
maar soit, na nen tijd stopt em, geen energie meer zeker , lol, 15 later zienek uit curiositeit nog is naast mij en zie het meisje haar arm zowa op en neer gaan , schoot bekan weer in de lach maar soit. Zo bleef da nog heel de nacht en morgend door gaan , int kort nen hoop gevoos dus. Maar wa ik niet begrijp is hoe stom ge kunt zijn om voor de eerste keer sex me uw vriendin te hebbe wanneer er 5 mense in die kamer zijn :s . Nog iemand me een zowa grappig verhaaltje :) en geef uw mening maar over da van mij :))

Dminor 29-08-2002 21:03

Amaai, zenne!

a new noise 29-08-2002 21:06

okee dan....

a new noise 29-08-2002 21:07

zeg hebtge nog wa fritte voor meh?

Janso 29-08-2002 21:09

lol, Belgen hater

marlies 29-08-2002 21:49

wel humor ja. Ik begrijp niet dat ze niet konden wachten tot ze alleen waren.. Das toch veel leuker voor een eerste keer?

McM@dj 29-08-2002 21:52

ik zou t niet eens durven, de 1e keer en dan anderen erbij...

als je t mij vraagt, zou ik denken dat het niet de 1e keer voor hun was

maar wie ben ik

Kirk22 29-08-2002 22:04

Wat een kutverhaal. Nu weet ik weer waarom ik zo'n teringhekel heb aan dat Belgisch.

Janso 29-08-2002 22:30

Nederland boven zou ik zo zeggen

perre 29-08-2002 22:37

wa heeft da te make mé het belg zijn??????? Da snap ik dus niet hé.

Janso 29-08-2002 22:42

Ze kunne het precies niet uitstaan dat er wat dialect tussen staat zeker?

perre 29-08-2002 22:44

waarschijnlijk ni. Ze zulle da ni snappe ofzo.

Kirk22 29-08-2002 22:53

ok ik zal het beter formuleren:
1: Wat een kutverhaal
2: schrijf es normaal, dan is het ook leesbaar, dat fontische is irritant.
Dat je belg bent zal me rotten, alleen de manier van schrijven...

pluizeb33stje 29-08-2002 23:08

Citaat:

Kirk22 schreef:
ok ik zal het beter formuleren:
1: Wat een kutverhaal
2: schrijf es normaal, dan is het ook leesbaar, dat fontische is irritant.
Dat je belg bent zal me rotten , alleen de manier van schrijven...

Denk je dat jullie altijd mooi AN praten? Nee hoor. Ik doe men best om er nix Belgisch tussen te gooien, maar kom.

Janso 29-08-2002 23:25

Djeezus fucking christ , da gaat hier over een fucking verhaaltje, en gij maakt er zo'n racistisch gedoe om, get a life

Kirk22 29-08-2002 23:33

:D:D nu ben ik al een racist.
Sorry dan:
1: Leuk verhaal, dat doe je toch niet, de 1e keer met 5 man erbij!
2: leuk dialect heb je, mag ik het leren?

Janso 29-08-2002 23:37

Jij sarcast jij
Hiep hiep hoerah voor Kirk en zen denkbeeldig vriendinnetje

a_bonneur 29-08-2002 23:41

Toen ik het voor het eerst deed was het op schoolkamp met een meisje bij mij uit de klas. Er lagen toen nog 2 stelletjes naast ons. We lagen dus met z'n zessen in die kamer. Was wel apart:P

Kirk22 29-08-2002 23:51

Citaat:

Janso schreef:
Jij sarcast jij
Hiep hiep hoerah voor Kirk en zen denkbeeldig vriendinnetje

waar staat dat ik zeg dat ik een vriendin heb?

LM 29-08-2002 23:54

Mocht je niej meej doen? :p

purple 30-08-2002 00:02

ach hou toch op en ga gewoon verder op het onderwerp. dit zijn van die loze dingen waar je gewoon geen aandacht aan moet schenken... onzin.

verder is het een leuk verhaaltje. ik zou het zelf nooit doen. maar ik heb het ook een keer meegemaakt in zwitserland in een matratschenlager. en het waren zelfs ook nog nederlanders. en overdag met de ramen open. dus ik vond ze iets wat raar. maarja, ik heb zoiets van dat ze het zelf moeten weten. ik had er zeker geen last van. je doet maar. en niet dat ik meteen aan me zelf ging zitten ofzo maar ik heb er gewoon geen last van gehad.
maar als ik met een stel vrienden om n kamer zou liggen zou ik het zelf niet doen. maar bij allemaal onbekenden ja, dan is het denk ik iets makkelijker. lijkt mij.... maar ja, maagd spreekt dus ik weet het niet zeker of het zo is.

xm

Pr0xy 30-08-2002 02:04

Citaat:

Janso schreef:
en wat is dat in het Nederlands :confused:

CryptapiX 30-08-2002 03:43

Citaat:

McM@dj schreef:
ik zou t niet eens durven, de 1e keer en dan anderen erbij...

als je t mij vraagt, zou ik denken dat het niet de 1e keer voor hun was

maar wie ben ik

jij bent nick :D

en ik ben ut met je eens :p

CryptapiX 30-08-2002 03:44

Citaat:

Janso schreef:
wat dialect ? tis onleesbaar geworde door da dialect :D

'I'he Prophet 30-08-2002 07:56

Ik word geil van vlaams dus hoort vlaams op dit forum. Meer meer meer!!!!!!

POWER TO THE BELGEN!!!!!!!!!! ;) :d

*'I'he Prophet, die zelf overtuigd amsterdammer is*

perre 30-08-2002 10:03

zé mor zeker. En dan nog liefst Vlaminge, maar das dan wer iet anders.

Dminor 30-08-2002 10:10

Vlaams heerst, zolang het maar bij typen blijft. :D *Heeft ooit een Vlaamse chatvlam gehad...* :o

Whaha, sorry, ik heb al twee keer gereageerd zonder te weten waar deze topic in hemelsnaam over gaat! :D :D

Koen 30-08-2002 11:56

Nog 1 woord over Belgen of Dialect en hij gaat op slot. Ga niet zo kinderachtig zijn iemand af te zeiken op z'n dialect, die leeftijd hebben we onderhand toch wel gehad zeker.

Droyd 30-08-2002 12:36

Idd...Mooi verhaaltje overigens, maar ik heb er niet veel meer aan toe te voegen :)

perre 30-08-2002 12:46

doe maar opslot. Er valt hier toch ni veel nimeer te zegge.

Desp 30-08-2002 12:47

Grappig :)

Mijn nichtje (1 jaartje jongen dan ik ben) had vroeger wat probleempjes met het ontmaagd worden.. Toen gingen we een keer met wat vriendin in een vakantie huisje. Haar vriend was er en de mijne, en een vriendin van mij had ook haar vriend mee. We lagen dus met z'n zessen op zolder en voor ik het wist zag ik de schaduw van mijn nichtje gaan zitten, zich vervolgens uitkleden (heel voorzichtig) en toen haar vriend... En toen begonnen ze, en bezig dat ze waren... mijn god... Ik keek de andere kant op en zag die vriendin van mij ook met haar vriend vrijen... en tja, wat voor iets beters had ik toen kunnen doen dan ook met mijn vriend te vrijen? Hehe, iedereen was de volgende ochtend stil, want blijkbaar wist iedereen het van elkaar, maar ja, dan valt er weinig te lachen he... :D

Ook een keer op vakantie, met mijn vriend, een vriendin en haar vriend. We sliepen in twee tentjes en mijn vriend wilde heel graag vrijen... ik durfde niet zo goed, was bang dat we gehoord zouden worden. Ineens begon het keihard te regenen, en toen durfde ik wel.. De volgende ochtend vertelde ik dat voorzichtige aan het andere meisje, en wat bleek... ze hadden précies hetzelfde gedaan :D

MegaManX 30-08-2002 12:55

ik vond het wel een geinig verhaal en ik stoor nie aan je typen...maar moest af en toe opnieuw lezen wat er stond :D

Droyd 30-08-2002 13:00

lol@Desp!, funny shit :D

! am mE 30-08-2002 13:30

Mijn vriend heeft twee vrienden en de een heeft een vrienden. Die twee vrienden en de vriendin gingen in een tentje slapen ergens (weet ik veel, Lowlands ofzo) en overdag zaten die twee vrienden met elkaar te praten maar ondertussen zat die vriendin heel "onopvallend" haar vriend af te trekken (onder/achter de slaapzak, weet ik veel). Die andere jongen had dus wel een idee maar dacht dat ze dat toch niet zouden doen als hij er bij was dus hij zei maar nix. Later bleek het dus wel zo te zijn...

Janso 30-08-2002 16:04

heh, het gebeurt meer dan je denkt :D, bij Desp is het nog wa verder dan bij mij eh :) tnx for the stories

-Meisje- 30-08-2002 16:26

Een vriendin van mij heeft ooit eens gevreeen boven op een stapelbed en onder haar werd haar beste vriendin ontmaagd! :eek: Zeer romantisch :rolleyes:

Rabbi Daniel 30-08-2002 16:28

Citaat:

Kirk22 schreef:
Wat een kutverhaal. Nu weet ik weer waarom ik zo'n teringhekel heb aan dat Belgisch.
Ik ook. :D

Liever Fries dan Belgisch... :p

Freyja 30-08-2002 20:28

Citaat:

Janso schreef:
UITstaan? VERstaan bedoel je :D

*heeft ook moeite met uitspraken zoals 'soit' (wtf is soit?!)*

Angeles 30-08-2002 20:34

Citaat:

Morgan schreef:

UITstaan? VERstaan bedoel je :D

*heeft ook moeite met uitspraken zoals 'soit' (wtf is soit?!)*

Soit = 'het zij zo'

Maar dat wordt door sommige Nederlanders ook wel gebruikt hoor, dat is niet per se Belgisch.

Orion16 30-08-2002 20:59

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

Ik ook. :D

Liever Fries dan Belgisch... :p

O? *is zelf een Utrechter*

Koen 30-08-2002 21:06

Ik zie 't alweer, gaat dus écht nergens heen. Jammer dan.

Gesloten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.