![]() |
Wie zong dit liedje?
Wie zong het liedje "No, No, No" (ben niet zeker als dat de titel is)? Nee, ik bedoel niet dat van Destiny's Child, maar dat liedje uit begin jaren '90, dat house-liedje. Dat ging iets van:
No no, nononono, nononono, nonoNONO! (en dan weer steeds achter elkaar) :confused: Wie weet dit misschien? Dan kan ik het downloaden. Alvast bedankt! Ripper |
2 unlimited?
|
2 unlimited - no limit
? |
was dat niet 2unlimited ofzo?? :confused:
|
2 unlimited ja..
Vonnik een geweldig liedje vroeger.. |
irene moors & de smurfen...
die van 2 unlimited was: nononononononono their's no limit smurfen: nonononononononononononononononono zo... ofzoiets |
Citaat:
toch meer nono, nononono, nononono, nononononono dacht ik |
om precies te zijn
nono, nononono, nononono, nono THERES NO LIMIT! 2 unlimited - no limit inderdaad :) |
k heb hier nog 2 cd's van ze liggen.
was fan :) (y) |
Citaat:
dit gaat echt nergens over... |
aja.. die heb k met de fanfare nog gespeeld.. met carnaval.. alleen had ie toen een franse titel.. :D
|
Bedankt mensen! Ik ga het downloaden! :) (y)
Ik was zoiets van 8 of 9 jaar oud toen dat liedje uitkwam, dus logisch dat ik me niet meer kon herinneren wie het zong. Het enige liedje van het originele 2 Unlimted duo dat ik ken (met Ray Slijngaard en Anita Doth) is "No-One." :) Van die twee meiden ken ik alleen "Wanna Get Up." :) Groetjes, Ripper |
Citaat:
|
anita dot klopt ja die zong dat met ray slijngaard. Kutnummer, maar je bent eigenlijk een cultuurbarbaar als je het niet kent :D ;)
|
jump for joy was daarentegen geweldig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ripper |
Citaat:
Ik heb trouwens 2(??) weken geleden in Valkenswaard "Diva's of Pop(?)" gezien. Zijn die zangeressen van 'T-Spoon', '2 Brothers on the 4th Floor' & '2 Unlimited' die dan hun ouwe nummers spelen. Was erg amusant :). Zeker toen Anita Dot met d'r tieten gingen wiebelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ray & Anita ware dat toch :\
Later had Anita nog een solo liedje, behoorlijk geflopt ofcourse :p |
Citaat:
|
Faces vond ik een mooi liedje. 2Unlimited is idd deel van je opvoeding...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |