![]() |
wraak
ik doe het weer
het geziek begint, net zoals vorige keer ik speel met jou jou gevoelens interseren me niet, iemand heeft mijn pijn gedaan, hij liet me huilen, hij liet me in de waan nu ben ik boos en reageer dat op jou af sorry ,jij was toevallig in de buurt ik ben gewoon laf jij was makkelijk want je wou met mij maar ik speel met jongens dus reken maar niet op een wij ps,effe uitleg zodra ik een blauwtje loop(bv als ik al heel ang helemaal gek op een iemand ben ) ,zoek ik slachtoffers voor een avondje ,gewoon om effe het gevoel te hebben dat ik ook aantrekkelijk ben (maar het probleem is ,ik wil nisk met ,want ik geef nisk om ze ),dan voel ik mezlef weer goed ,maar het si niet goed wat ik doe |
tis heel simpel geschreven, beetje bedrukte rijm...
Het is alleen Intresseren...(2e alinea) Hmmm sjah verders kan ik er weinig over zeggen, maar over het geveol...Je bent jong dus je mag aanrommelen, alleen probeer er geen andere mensen pijn mee te doen... |
jah het gedicht... je hebt veel mooiere gehad!
Maar meisje, ga jezelf niet laten gebruiken om jezelf mooi te voelen, want uiteindelijk kost je dat veel zelfrespect. En heel veel jongens gebruiken jou ook, het is niet alleen jouw fout. Ze doen er zelf aan mee. Maar in het vervolg, om misverstanden te voorkomen, kun je beter duidelijk zijn als je niets met die jongen wil. Dan weet ie ook waar die aan toe is... Verder moet je alles doen wat je wilt. Zolang je er ook daadwerkelijk zelf achter staat en het doet terwijl je NUCHTER bent... dat is vaak het probleem. Jeetje ik lijk wel een oud wijf, maar ik kan je wel zeggen: pas op dat ze je niet gebruiken terwijl je onder invloed van wat dan ook bent, want dan kun je zelf meestal niet echt helder nadenken en vaak niet eens weerstand bieden. Sterkte verder Ps. Je bent vast niet lelijk omdat iemand je afwijst! echt niet! En als je maar mooi bent van binnen is alles goed... En dat ben je echt wel meis http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
Citaat:
niet wijsneuzen als je het zelf ook niet weet.. |
Citaat:
en ik kijk er wel mee uit ooit komt wel dat ik mezlef echt goed keur ik doe het nou ook ,maar toch soms weer nie beetje vaag axh ja bedankt meis echt lief van je xxx sylvana |
Citaat:
bedankt voor je reaxtie ik zag ook dat je me hebt aangmeld http://forum.scholieren.com/biggrin.gif dus ik hoor het wel een keer xxx sylvana |
Citaat:
|
Citaat:
jullie zijn echt te goed voor deze krankzinige wereld xxx sylvana |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |