![]() |
Litmanen voor 4 mnd naar Ajax
Heb ik hier de primeur? :D
|
Jah ik las het......wel beter
|
nee die had Jack van Gelder :p
wel goeie zaak v/d vaart + litmanen op middenveld :cool: |
:cool: hier ff van tt NOS:
De Fin Jari Litmanen keert terug bij Ajax,zo heeft technisch directeur Leo Beenhakker gemeld in NOS Langs de Lijn. De middenvelder tekent een contract tot het einde van dit jaar,waarna er wordt gesproken over een langer verblijf. Medio 1999 vertrok de Fin na zeven jaar Ajax naar Barcelona.Later verkaste hij naar Liverpool,maar daar kwam hij de laatste tijd nauwelijks aan spelen toe. Om Litmanen voor de Champions League speelgerechtigd te krijgen moet Ajax hem voor vrijdag 16.00 uur aanmelden bij de UEFA."We moeten met Liverpool nog enkele formaliteiten regelen,maar we verwachten dat dat wel lukt",aldus Beenhakker. |
en ik d8 dat het niet nog erger (negatieve zin) kon
wel dus... |
jaaaaaaa hehe tot einde seizoen en dan kijken ze of zijn contract wordt verlengd!
|
shit, Litmanen naar Ajax. (ik ben voor feyenoord)
|
Citaat:
idd |
Litmanen terug!!!!
Die jongen ken pas goed voetballen... (y) Van der Vaart wordt nog beter omdat hij weer veel van Jari kan leren. :D Ben blij voor Jari, die jongen verdiend niet zo'n behandeling als dat ie kreeg bij Barca en Liverpool. (n) |
Goed voor het Nederlandse voetbal dat Jari weer terug is op zn oude stekkie. Hij zal echter wel veel concurentie krijgen, maar waarschijnlijk zal hij snel een basisplaats veroveren. Met Litmanen heeft Ajax ook een groot stuk ervaring in het team weten terug te brengen.
|
Jari = home!!!
|
LITMANEN who-hooo
LITMANEN who-hooo :D :D (y) (y) |
Goed voor Ajax, eindelijk weer een echte nummer 10.
|
Yes!!!!!!!! Ik ben echt fucking blij!!!
Jari is weer waar hij thuis hoort. Maaaar, waar gaat hij spelen??? Van der Vaart is een 10 en doet het meesterlijk goed. Dan hebben we ook nog Pienaar die met nummer 10 op zijn shirt rond loopt. Litmanen zelf is ook een 10. Dus die positie is 3 dubbel bezet... |
Citaat:
|
Citaat:
Idd dat dacht ik ook al van der vaart linkshalf daar vind ik hem toch beter. |
ja vd vaart mag opschuiven denk naar linkshalf ik bedoel Litmanen kan dr wat van en mocht het niet werken dan kan Litmanen denk ook gewoon op middenveld.
Litmanen vd Vaart en Galasek ofzo whoeoeeeee |
Citaat:
|
Citaat:
Van der Vaart heeft in intervieuws gezegd dat hij liever op linkshalf speelt. |
Citaat:
|
Horen we weer door het stadion: LITMANUH OOOHOOOHOOO LITMANUH OOHOOHOO :D
|
(y)
|
Citaat:
|
Wat mogelijkheden:
v. Halst - Litmanen - v.d Vaart Litmanen - v.d Vaart - Maxwell v. Halst - v.d Vaart - Maxwell Ik zie liever Maxwell dan van Halst (en Galasek), maar ik denk dat we toch vaker voor de eerste mogelijkheid moeten gaan, want ik denk dat Litmanen gewoon in het centrum beter kan spelen. Maar ik denk weer niet Litmanen alle wedstrijden zal spelen. Dan kun je de derde opstelling gebruiken. Van Halst kan je misschien voor Galasek omwisselen. Ligt aan de wedstrijd. Verder kan je voor 442 nog de volgende opstelling gebruiken: v.d Meyde - Litmanen - v.d Vaart - Maxwell Maxwell kan je nog wisselen met Sikora, maar ik zie Maxwell liever. |
dus toch.
|
Maar wat ik mij afvroeg, welk nummer krijgt Litmanen???? Lekker als altijd nummer 10 en dat die Pienaar maar een ander nummertje gaat zoeken of nummer 25 ofzo iets????
|
zwaar beters!
v.d vaart kan net zo goed op links aangezien hij daar vroeger ook vaak speelde, ze kunnen altijd nog 3-4-3 gaan spelen SIkora - Mido - v.d. meyde Maxwell - v.d. vaart - Litmanen - v. Halst Chivu - Pasanen/berdolmo - trabelsi |
Citaat:
|
ja 3-4-3 kan goed hoor
-------------bogan lobont-------------------------- ---trabelsi-------chivu------------------o'brien---- ---------------------van halst------------------------- ---galasek------------------------------van der vaart ---------------------litmanen----------------------- ---van der meyde----mido--------------sikora DIT WORD JE CHAMPIONS LEGUEA WINNEN!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan heb ik toch niet voor niks mijn litmanen posters laten hangen!!!
van der vaart mag ruimte maken voor Litmanen!!!! LITMANEN WOOOOHHHOOOOO LITMANEN WOOOHHHOOOOO |
Ik ben PSV fan. Maar ik vind het mooi dat goeie spelers naar NL gaan en dus vind ik het mooi dat Litmanen naar Ajax gaat. (y)
|
Citaat:
shut your mouth :D:D vd Vaart blijft gewoon gek! Hij schuift denk op naar linkshalf en anders zou Litmanen eerder wissel worden dan vd Vaart |
Citaat:
hij krijgt trouwens nummer 20 |
Citaat:
|
Citaat:
werd gezegd op at5 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42. |