![]() |
ik heb last van gebonk in m'n hoofd
als ik me bijvoorbeeld druk heb gemaakt of als ik op bed lig,komt dit door ze zenuwen ofzo,wie weet het antwoord?
|
Dan heb je waarschijnlijk een te hoge hartslag. Gaat het na een paar minuten niet weer weg?
|
Heb ik ook, als ik me druk maak of inspan ofzoiets. Komt geloof ik doordat je hartslag dan harder wordt, maar dat lijkt me niet echt erg.
|
Citaat:
nee het blijft wel doorgaan. |
ik heb dat ook wel eens
nadat ik me heb ingespannen of in de zon heb gezeten ofso maar als ik een poosje stil sta is lig is het wel weer over tja, verder doe ik dr ook nix aan |
jaa heb ik ook. we moesten met gym een keer heel hard rondjes rennen en daarna je hartslag meten door je pols te voelen. maar ik hoorde mijn hart gewoon bonken in mijn hoofd dus dat was wel makkelijk. maar het is gewoon normaal hoor !
|
ow,gelukkkig:)
|
ik heb dat eigenlijk heel erg vaak bijna elke dag wel, en het duurt soms wel de hele dag , meestal ga ik slapen maar helpt niet echt.
misschien komt het ook wel doordat ik rook ofzo. ik weet het niet is best klote! |
Dit heb ik ook weleens. Vooral als ik me druk maak om bepaalde dingen of iets te intensief gedaan heb
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |