![]() |
Oppepper...
Geniet van elke dag,
Omdat je nog leven mag. Maak plezier en fun, En let maar niet op hun. Geniet ook maar, Al voelt het nog zo raar. Laat je niet pakken, Door die paar zakken. Ze zijn het niet waard, Om je lach te laten schieten, met angst gepaard. Laat ze maar barsten en wees vrolijk, En dat is heel goed mogelijk. Zing dans en lach nu ook mee, Ga eens met ons mee over zee. Geniet van deze bijzondere dag, En alleen omdat jij dat ook mag. Kom op en vier feest, het is al lang geleden geweest. Je zal het geluk weer weten, En terwijl de danst zweten. We helpen je de nacht door, Daar heb je vrienden voor. Maak ook eens weer plezier, Al is het voor de sier. Leef je nu eens goed uit. na al je tranen die je zwijgend hebt gehuild. Kom lach eens vrij, Wees eens even blij... Je hebt mijn hart met je glimlach geraakt, De nacht even vrolijk gemaakt. ga nu zo door, ga er nu echt voor... |
Als gedicht vind ik het een beetje te gerijmd. Het is een eenvoudige rijm en het is echt geschreven juist omdat het rijmt.
maar het is wel met een lieve bedoeling geschreven http://forum.scholieren.com/smile.gif |
als ik dit zou krijgen van een vriend, zou ik het het mooiste vinden wat ik ooit had gelezen... en daar hou ik het bij, want dit is geen gedicht waar je te veel naar de poëtische kant moet kijken IMO.
xxx |
Citaat:
xxx sylvana |
thnx voor jullie reacties...
Kweet nu wel zeker dat ik dit op zal sturen... Ik twijfelde nog wat... thnx Greetiezzzz DwergHammie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |