Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Chat Choice... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=201084)

Feestbeest nummer 1 30-08-2002 02:49

Chat Choice...

Wat vinden jullie van de combinatie Tatum/Danny? Ik vind ze echt SUPER lollig samen, vooral Tatum, die is zo goed in het voor lul zetten van de kandidaten:D (y)

TheNookie 30-08-2002 07:13

Citaat:

Feestbeest nummer 1 schreef:
...vooral Tatum, die is zo goed in het voor lul zetten van de kandidaten:D (y)
wat is daar nou leuk aan....? Tatum is een dom mens...zo dat is eruit! :mad:

Siyabonga 30-08-2002 08:00

komt t weer op tv dan?
ik vind t een leuk programma (ook door Tatum&Danny!!)
(y) :)

Aurora 31-08-2002 12:34

Ik vind er nix meer aan.. toen met Rolf Wouters was het veel leuker (n)

Iduna 31-08-2002 13:00

Citaat:

Wat vinden jullie van de combinatie Tatum/Danny? Ik vind ze echt SUPER lollig samen, vooral Tatum, die is zo goed in het voor lul zetten van de kandidaten:D (y)
Hey, daar heb ik ooit al een topic over gemaakt! :) Maar kan m nie meer vinden...

Tatum en Danny zijn erg :cool: in Chat choice, maar niet leuk in Who's talking ofzo.

bertbart 31-08-2002 13:16

Danny vind ik echt een super sneue jongen. Hij ziet er dom uit en hij doet ook dom. Ik erger me echt dood aan die gozer. Het is echt een leuk programma, maar ik snap alleen niet waarom ze zo'n flapdrol als presentator hebben. Daarentegen vind ik Tatum wel heel erg grapppig; echt een bitch...

Maboq 31-08-2002 13:32

Citaat:

yep, ik vind ze ook super samen :) het programma zelf vind ik nergens op slaan, maar die 2 maken het wel lagguh ja ;)

Rioto 31-08-2002 14:05

Citaat:

bertbart schreef:
Danny vind ik echt een super sneue jongen. Hij ziet er dom uit en hij doet ook dom. Ik erger me echt dood aan die gozer. Het is echt een leuk programma, maar ik snap alleen niet waarom ze zo'n flapdrol als presentator hebben. Daarentegen vind ik Tatum wel heel erg grapppig; echt een bitch...
danny is juist de coole van de 2 die tatum mag ik echt niet

krijgdepleuris 31-08-2002 14:09

ik vind dat echt zo'n dom programma, echt zielig van die mensen die dat doen.

Uice 31-08-2002 14:18

Dom programma. Tatum is een dom wijf en ze zet mensen nooit echt voor lul.
Kandidaten kiezen bijna altijd de tweede.

WolterB 31-08-2002 15:03

Citaat:

krijgdepleuris schreef:
ik vind dat echt zo'n dom programma, echt zielig van die mensen die dat doen.
(y)

Jules 31-08-2002 16:26

Tatum is gewoon een dom wijf, zo dom dat het gewoon weer grappig is .. ik keek Chat Choice best vaak 'vroeger', is het nu weer dan? Tis eigenlijk gewoon een stom programma maar ik ben altijd zo benieuwd naar hoe lelijk die mensen altijd zijn achteraf :D

Feestbeest nummer 1 31-08-2002 16:35

Citaat:

Sooz schreef:
Tatum is gewoon een dom wijf, zo dom dat het gewoon weer grappig is .. ik keek Chat Choice best vaak 'vroeger', is het nu weer dan? Tis eigenlijk gewoon een stom programma maar ik ben altijd zo benieuwd naar hoe lelijk die mensen altijd zijn achteraf :D
(y) inderdaad, Tatum is zo'n domme muts dat ze geweldig is :D

DarkRaven 31-08-2002 17:25

Citaat:

Sooz schreef:
ik ben altijd zo benieuwd naar hoe lelijk die mensen altijd zijn achteraf :D
(y) (y) (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.