![]() |
MTV Video Music Awards 2002
Wie heeft dit ook gezien vannacht, was echt vet!
Hoogtepunten: - Bruce Springsteen - Opening act van de host :D die gozer is echt grappig - en performance van Shakira, schijt aan iedereen die zegt dat Shakira nie kan zingen, nou dat kan ze wel en nie zo'n klein beetje ook!! ...en als je het gemist hebt, vanavond wordt het herhaald!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het volg gehouden tot half 5! ik kon toch niet slapen, maare na half 5 kon ik de reklames en de onderbrekingen enzo echt niet meer uitstaan dus ben ik maar gaan slapen.....EN WAT MIS IK NET WEER??!!! het optreden van guns n' roses!! DAMN.
maja was wel kewl om te zien. eminem wel veel gewonnen zeg! |
het grappigste van alles vond ik die gast die enrique iglesias ging nadoen.hahahaha die ranzige puist was lacheh
|
white stripes! woei!
en verder....mja :o |
hoogtepunten zullen nog wel een keer herhaald worden :p
|
Wel weer opvallend dat het niet zozeer de beste als wel de populairste videos winnen, maar goed, dat heb je altijd...
Shakira was het enige dat ik heb gezien van de show, maar ze deed het prachtig... zonder haar normaal altijd zo overdadige live-gekreun. |
jep, was wel leuk (y)
|
ik vond het een matige voorspelbare show eigenlijk.. het enige wat stoer was was de opener van de host Jimmy Fallon, ik lag echt in een scheur :D :D
Verder was er niet echt veel aan. En de enige koele video was van the White Stripes (LEGO!LEGO!) :) :) |
Ik heb het niet gezien, maar ik las ergens dat Michael Jackson een verjaardagscadeau kreeg, maar dat had hij zelf niet helemaal door .... OFZO. Weet iemand wat d'r psies gebeurt, want dit lijkt me wel een hilarisch verhaal :D.
|
Ik heb het wel gekeken (nog wel via de Duitse MTV op de schotel!), maar de volgende keer kan ik dat voor mijn gemoedsrust maar beter laten (heftige, donkere gevoelens van jaloezie en onzekerheid kwamen opzetten) (n)
|
vond mj wel grappig:
God bless you, blablabla hij dacht dat ie artist of the millenium was geworden, maar dat was niet helemaal zo(het was gewoon een verjaardagscadeautje :rolleyes: )...hij had het alleen zelf niet helemaal door andere hoogtepunten: - bruce springsteen - show p diddy (de host erna: and now the only 2 people who weren't on stage just a minute ago :P) - guns 'n roses!!!(gitarist zag er vet uit!) |
Ik vond het geweldig vooral toen Linkin Park won yeeee (ze haddn er veel meer verdient)
|
Ik heb weinig gemist geloof ik. Hoe waren de White Stripes, GnR en Jimmy Fallon?
|
Citaat:
|
Wij kunne geen MTV ontvangen :(.. alleen die stomme rot TMF. :mad:
Maargoed :) , ik snap ook nie hoe t zat met Micheal Jackson, wnat volgens t RTL4-ontbijtnieuws had hij wel een award voor artist vant millenium gewonnen. :confused: Heeft U2 nog wat gewonnen? (zal wel nie.. :s) |
Ik vond wel dat die 'Eminem' erg dom deed tegen Moby enzo (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was wel grappig, maar ik vond de Movie Awards toch beter (ben dan ook een film gek...)
Dat van Michael Gekson vond ik wel erg cewl. Die hele speech voor nix :cool: :D |
Citaat:
|
en ik snapte echt niet dat veel mensen geloofden dat Steve-O of johnny knoxville bij een ongeluk om het leven kwamen...stomme roddels
ze waren duidelijk aanwezig :) en binnenkort een film van ze (y) |
Citaat:
|
No doubt heeft wel 2 x wat gewonne!
Wel voor die #$@#$% Hey baby maar ik was blij dat ze daardoor steeds in beeld waren :) verder vind ik t nix :) |
Citaat:
|
weet iemand wanneer het nog een keer herhaald word...!!??
|
Oh dat word nog wel TIG keer herhaald op MTV, daar wordt tog altijd alles herhaald dus de VMA al helemaal..let maar op dus!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |