![]() |
het grote concert-ergernissen topic
Voor mij zijn dat mensen die je in een pit duwen teriwjl je er niet om gevraagd hebt, en bezopen mensen in diezelfde pit....
Kben al es een stukje tand kwijtgeraakt.... |
stagedivers
|
1) Mensen die een pit proberen te bouwen waar geen pit was, is, of komt
2) Mensen die op en neer staan te springen (ja sorry, da's bij bijna elk concert, maar dat vind ik zó debiel) 3) Mensen met spike-dingen (armbanden, vooral). Dat zijn al de meest loze en belachelijke dingen op aarde maar welke randebiel doet ze nou aan naar een concert? 'T is niet tof om mensen opzettelijk pijn te gaan zitten doen ofzo. Laat ze thuis, als je ze moet dragen 'K probeer me stiekem nergens aan te ergeren bij de meeste concerten, maar dat lukt dus niet altijd |
Bij een concert staan waar jij relaxt naar de band wil kijken en luisteren en dat er dan van die adhd-figuren naast/achter je staan die zodra het nummer wat 'harder' wordt iedereen omver gaan duwen...bleh :S
Of als ze met van die bezwete lichamen tegen je aan staan omdat het zo druk is...ik weet het..als het druk is kan je daar nix aan doen maar daar kan ik me ook aan irriteren.. En aan mensen die heel erg agressief doen in een pit..dus expres slaan/schoppen en keihard duwen..dus dat het geen dansen meer is...(en daar heb ik helemaal een hekel aan bij skaconcerten als je gewoon relaxt wil skanken en sommige idioten denken dat ze bij slipknot staan..nix tegen slipknot hoor..maar wel zo'n morshpit bij een skaconcert :D) |
Citaat:
|
Als mensen gaan springen GATVERDAMME wat heb ik daar een hekel aan ....maar het coole eraan is als duw je er 1 vallen er een hele rij!
vooral bij agnostic front ergerde ik me echt de tyfus eraan fuck off . gewoon moshen als een banaan . |
Citaat:
|
ik erger me niet want ergeren is zo onzinnig...
het enige wat me wel eens lichtelijk irriteert is als dr zo een suerlange jongen rechtvoor me gaat staan.. |
ja en trouwens.. als je je zo gigantisch irriteert aan mensen die gaan springen, dansen of een pit bouwen moet je niet naar ene concert gaan lijkt me :rolleyes:
dat gebeurt daar namelijk wel eens |
Citaat:
Enneh, joh, beetje ruim denken, springen erger ik me misschien aan, maar wellicht vind ik het concert 't wel waard om daartussen te staan? |
- mensen die achter de pit een mini-pit gaan beginnen
- mensen die achteraan gaan crowdsurfen - mensen die op de muziek tussen twee bands in gaan moshen en crowdsurfen - gothics -mensen die de bandnaam gaan roepen maar de bandnaam verkeerd uitspreken (zie pukkelpop bij nofx...) -mensen die naar voren/achteren lopen en niet uitkijken voor de medemens zoiets... |
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen die denken dat, omdat je toch dicht op elkaar staat, je wel even aan mij mag gaan zitten *perongeluk*
|
-biersmijtende vandalen
-120 kg wegende zwaargewichten die met bezweet lichaam tshirtlooz een poging doen om over je heen te springen -frans-spreekkende lui die met sigaar tussen de anderen staan |
ja, mensen met sigaretten (kheb nix tegen rokers, maar wel als ze met een peuk rond lopen te zwaaien in een volgepakte tent of zaal)
|
Mensen die niet vanuit de pit gaan crowdsurfen maar helemaal achteraan beginnen, zodat je hele tijd schoenen in je nek krijgt6 en niet meer op de muziek kunt letten
|
Als 't afgelopen is ;)
|
*slechte artiesten
*jongetjes en meisjes van 15 die voor et eerst naar een concert mogen en dan ontzettend stoer proberen te doen met een joint of een peuk en altogroepsgedrag *agressieve (dronken?) mensen *slecht bier |
Ik erger me aan mensen die te agressief zijn, en slaan omdat ze willen slaan. Zo'n concert zien ze dan als een excuus :s
Voorbeeld: http://home-2.tiscali.nl/~hdw07631/downloads/Marcel.mp3 Dit was een jaar geleden bij less than jake, ik stond toen linksvooraan. Deze kerel stond naast mij iedereen te meppen, iemand anders die ik via het internet had ontmoet had deze opnames gemaakt en kende die marcel ook weer :s Het was trouwens in de melkweg :) Echt luisteren, het is een leuk stukje :D |
- mensen die op het verkeerde moment of plek een pit proberen te bouwen
- de shagerijnige koppen van de security - mensen die niet gaan skanken maar stijf stilstaan en dan nog eens gaan zeiken als je per ongeluk op hun tenen staat - als er geen interactie is tussen artiest en publiek (incubus (n)) - als een artiest veel te laat komt, of veel te vroeg stopt of beide :mad: |
Oh jezus man als je je ergert aan een pit moet je gewoon niet gaan. Klaar. (ff in het algemeen)
|
Stagedivers,ik laat ze gewoon vallen hoor.
|
heel het publiek moet gaan moshen dat is het vets want dan kan je teminste echt los gaan . nu moet je gaan rekening houden met mensen die er niks van moeten hebben ...dan heb ik het over die irritanten ventjes helemaaal vooraan
|
Citaat:
ergernissen.. * mensen met ontbloot & bezweet bovenlijf die gaan stagediven of crowdsurfen (ook over het algemeen trouwens..) * stagedivers van +150kg (n) * kutkiddo's die perse voorraan moeten staan en uit de weg gaan zodra er een crowdsurfer of stagediver aankomt * biergooiers * overdreven in het wild rondspringende mensen.. doe toch iets nuttigs.. en als je dan zonodig wilt rondspringen, doe het dan in de pit, dan weet je tenminste zeker dat je er zelf ook van langs gaat krijgen ;) * spikebanden e.d. * crowdsurfers met vieze modderkisten :p etc. |
Citaat:
Naja, zal wel aan mij liggen |
Citaat:
bij een hardcoreband bijvoorbeeld hoef je niet allemaal rustige mensen te verwachten.. |
zoenende mensen voor je neus
lange mensen voor je neus (;)) zeikerds. Slaperig publiek Slecht geluid. Leuk topic! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jezus,kan jij nog ergens anders over praten. Nouw sorry maar ik sta ook vaak vooraan,en ik vind het ook niet fijn om om de paar sec een kist in mn rug te krijgen ofzo,niks mis met een pit maar die pit hoeft niet alles en iedereen omzich heen mee te sleuren. |
Ik heb een scheithekel aan stagedivers en crowdsurfers:)enuh voor de rest mensen met bier of peuken In de pit dat is altijd geheid nat of een brandgat
|
Citaat:
|
Untruee mensen op truee concerten zuigen. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik wou zeggen dan moet je ook niet zeiken, als je het waard vind.. maar ja, dr wordt in dit topic naar gevraagd dus zal ik mn mond maar houden :P |
Citaat:
Marreh. Ik snap wel wat je bedoelt, kijk, ik kan springen al niet eens bijhouden soms :cool: Ben ook niet zo breed en sterk enzo. 'T leuke van de pit is dat ik dan toch niet makkelijk te raken ben :p |
Citaat:
Maar sowieso heb ik daar een angst zitten, met menigtes waarin je geen controle meer hebt.. je wordt dan alle kanten op geslingerd en ik vind dat echt heel eng.. Ben al een keer in paniek geraakt bij Deftones dat het begon en iedereen begon te bewegen. Kvind massa's gwoon al beetje eng, laat staan als je geen controle meer hebt.. dus blijf ik toch altijd buiten de pit, ookal lijkt het me soms heerlijk.. |
ik erger me dood aan van die losertjes die voor et eerst naar een concert gaan, de zijkanten strak naar beneden kammen en een hanekammetje in het midden nemen omdat ze dan denken dat ze erbij horen, die moet je midden in de pit gooien!
|
ik erger me aan die kindjes die vooraan gaan staan bij een concert en als je er dan tegenaan geduwd word door de massa achter je. dat ze jou dan verschrikkelijk boos aankijken
|
Citaat:
|
- mensen die middenin het 'gewone publiek' nog een neppit gaan bouwen... (die lui die dus niet in de normale pit durven)
- als er een lange jongen/meisje voor me staat :) - als er steeds mensen heen en weer lopen voor jouw neus onder het concert ff voorbeeld van lowlands: ik stond vooraan bij Nickelback (vond ik trouwens echt goed) en komt een kwartiertje van te voren nog zo'n meisje aangelopen en wurmt zich er tussen alla: ik pas er eigenlijk niet meer tussen maar ik ben zo egoïstisch dat ik dat toch doe en dan nog snel even voor iemand anders ga staan. En loopt daarna te verkondigen hoe erge fan ze wel niet is van Nickelback... :mad: grrrr |
Citaat:
Magoed, ik heb me wel naar m'n zin altijd op concertjes. Er is zo'n handig iets tegen meeste ergernissen: bier (y) |
Citaat:
nooèfèks doe ik altijd maar... |
oja en ook nog an die dronken mensen die midden in de nacht op pinkpop midden in het publiek gaan liggen slapen :S
en mensen in rolstoelen die niet op de rolstoeltribune maar midden in het publiek gaan staan |
Citaat:
nooèfèks is toch de echte uitspraak? ja ik hoorde billie joe het net ook zeggen in interview :p |
Citaat:
Zoals wanneer tijdens Incubus p Lowlands allemaal mnesjes voor je neus zich giga staan te vervelen omdat ze op Korn wachten en jij daardoor op een gigantich kutte manier staat |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |