![]() |
Waarom ik op reis ben gegaan
Waarom ik op reis ben gegaan
Waarom ik op reis ben gegaan Op reis naar een betere plek Is niet jullie schuld Voel je niet verantwoordelijk dat ben ik niet waard Waarom ik op reis ben gegaan Ik ben het niet waard om te leven Ik ben het niet waard dat er mensen om me geven Ik kan er gewoon niet meer tegen Waarom ik op reis ben gegaan Ik kan het niet meer aan Al die gedachten door mijn hoofd Al die zelfhaat Mischien vinden jullie het slap Dat ik op reis ben gegaan Maar het kon niet anders Heb het opgegeven Ik ben het niet waard Waarom ik op reis ben gegaan op zoek naar een andere plek Een plek die alleen in je dromen bestaat Een plek zonder pijn, ellende en haat Waarom ik op reis ben gegaan Om jullie te beschermen Tegen mijn kwade gedachten En de rottige dingen die ik gedaan heb Alsjeblieft treur niet om mij Want dat ben ik niet waard… dit is hoe ik me een tijd geleden voelde zo is het al lang niet meer hoor... |
Ik wil op reis zodat ik alles achter me laat, dat zou ik het liefste willen en dan opnieuw beginnen...En ik ga het doen ook. Ik ga verhuizen ergens bij december...
|
Ja, dat zou ik ook wel willen!
Duidelijk gedicht, je hebt goed een gevoel weergegeven! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |