![]() |
Welke vakken heb je nu?
Ik...
Engels Wiskunde Natuurkunde Zeemanschap Navigatie W-Lassen W-Verspanen Maatschappijleer BVA (Bepaling ter Voorkoming van Aanvaringen op zee) En voor Nederlands heb ik vrijstelling... :) |
-voeren gezelschapsdieren
-verzorgen gezelschapsdieren -hygiene -onderhouden en herstellen -biologie A -biologie B -verkopen 1 -gym voor Nederlands, Engels, wiskunde, scheikunde, natuurkunde heb ik vrijstelling |
Nederlands (5 uur per week)
Engels (4 uur per week) Frans 1 (1 uur per week) Literatuur (1 uur per week) Wiskunde B1 (3 uur per week) SCheikunde (3 uur per week) Natuurkunde (2 uur per week) Biologie (5 uur per week) M&O (4 uur per week) Gym (2 uur per week) LOB (loopbaanorentatie) (1 uur per week) hmm... nie zo veel als je het zo bekijkt eigenlijk... |
Frans 1,2
Duits 1 engels maatschappijleer nederlands geschiedenis aardrijkskunde wiskunde A1 tekenen kunsgeschiedenis Biologie CKV Lichamelijke Opvoeding LOB |
nederlands
frans1 duits1 engels natuurkunde1,2 scheikunde wiskundeb1,2 mentoruur (LOB) gym en kat heeft het nog over literatuur, maar das gewoon nederlands, en 1x in de zoveel tijd doen we literatuur ipv nederlands |
Citaat:
|
Algemene Sociale Culturele Geografie
Fysische Geografie van Nederland Kartografie (das alleen de 1e periode van het 1e semester) |
Wiskunde a1
Frans 1 en 2 Duits 1 en 2 Engels Nederlands Tekenen Geschiedenis Aardrijkskunde en misschien doe ik mee aan LO... |
na de vakantie:
nederlands literatuur engels duits 1 duits 2 frans 1 frans 2 wiskunde a1 wiskunde a2 maatschappijleer 2 geschiedenis 1 geschiedenis 2 ckv 1 ckv 2 (= kunstgeschiedenis) ckv 3 (= tekenen) anw levo gym |
Citaat:
|
Geschiedenis
Nederlands Frans Duits Engels Maatschappijleer 1 KCV Gym Wiskunde ANW En ik vergeet er vast een heleboel, wanthet lijkt zo weinig?? |
Nederlands
Engels Frans Duits Wiskunde Geschiedenis Aardrijkskunde CKV 123 Gym ANW :( dat was het, denk ik :confused: |
Engels
Frans gevorderd Spaans beginners ATV (achtergronden toerisme en recreatie) GTR (geografie van toerisme en recreatie) PTR (producten van toerisme en recreatie) AMA (algemeen management) FMA (financieel management) MMA (marketing management) MCO (mondelinge communicatie) SCO (schriftelijke communicatie) |
nederlands
wiskunde A1 (volgend jaar Wi A2) economie 1,2 aardrijkskunde geschiedenis engels godsdienst Anw Duits1 M&O LO Ckv |
Ik doe 6 VWO oude stijl:
Nederlands (3 uur per week) Economie I (6 uur per week) Engels (6 uur per week) Aardrijkskunde (6 uur per week) Biologie (4,5 uur per week) Gescheidenis (4,5 uur per week) Wiskunde A (4,5 uur per week) Dus 34,5 uur per week, maar dat tot half december, dan voorbereiden op examen. |
Nu;
Nederlands Engels Frans II Wiskunde Economie II Geschiedenis ANW CKV 1 Handvaardigheid Godsdienst |
-wiskunde B12
-Nederland -Engels -Frans1 -Duits1 -Natuurkunde 12 -Scheikunde 12 -Economie 1 -M&O (Managment en Organisatie) -ANW (alg. Natuur wetenschappen) -Gym -Filosofie -CKV1 |
nederlands
engels frans 1, 2 duits 1 economie 1, 2 aardrijkskunde geschiedenis 1, 2 maatschappyleer wiskunde a 1, 2 CKV 1 m&o gym uhm...zo klopt het wel volgens mij |
methodologie
statistiek wiskunde inleiding tot bedrijfskunde bedrijfskundige vaardigheden vakken van 1e trimester |
Kee hier komt mijn lijstje!!
Nederlands Engels Frans Duits 12 Literatuur Aardrijkskunde Geschiedenis 12 Economie 12 Wiskunde A12 Lichamelijke Opvoeding Maatschappijleer KCV CKV Dat was het zo wel weer n beetje... vorig jaar had ik veel meer vakken want toen had ik Biologie 1 en ANW er ook nog bij dus t is een stuk verbetert!!! |
Nederlands
Engels Latijn Grieks Natuurkunde 1 Scheikunde 1 Wiskunde B1 Biologie 12 KCV Gym -> we mogen zelf ons programma samenstellen Dat was het, geloof ik. Vorig jaar heb ik frans 1, duits 1, ANW, maatschappijleer en geschiedenis 1 afgesloten :). |
Deze periode:
Engels Duits1 Anw Biologie2 Scheikunde1 Wiskunde b1 Ckv1 Lo De rest van de vakken die ik nu niet heb: Nederlands Literatuur Frans1 Frans2 Natuurkunde1 Maatschappijleer Dat was t geloof ik..... |
bestuur & beleid
politieke vaardigheden politieke structuren en processen alleen eerste simester |
Communicatieve vaardigheden
Project "meer dan overheid en markt 1" Methodologie :o |
gemeenschappelijk gedeelte:
nederlands engels maatschappijleer algemene natuurwetenschappen informatica 1 ckv 1 letterkunde of zo profielwerkstuk of zo profielgedeelte: (economie & maatschapij) aardrijkskunden geschiedenis economie 1&2 wiskunde a 1&2 duits 1 vrije gedeelte: biologie |
nederlands
engels frans 1 duits 1 latijn KCV ANW levensbeschouwing geschiedenis 1 lo wiskunde B1 biologie 1 scheikunde 1 natuurkunde 1 |
Pedagogiek
Orthopedagogiek Orthopedagogische technieken Expressie Psychologie Omgangskunde beroepsinitiatie EHBO hmz nog wat standaard vakken |
nederlands
engels duits 1,2 ckv 1 ckv 2 geschiedenis aardrijkskunde economie lo tja dat was ut weer... |
* Informatiemaatschappij
* Multimedia Btw ik doe Informatiekunde aan de UU |
nederlands,
engels, biologie, maatschappijleer, zorg en welzijn. |
Natuur/Scheikunde
duits frans aardrijkskunde engels economie nederlands geschiedenis wiskunde gym tekenen muziek pfff wat een hoop shit :mad: => 3Atheneum gelukkig heb ik vorig jaar biologie dubbel gehad dus heb k nu niet nog meer uren :) |
EHBSO (ehbo voor sport) (2 uur/wk)
Omgangskunde (2 uur/wk) buitensport (6 uur/wk) kano (6 uur/wk) sportmassage (3 uur/wk) sportspelen (2 uur/wk) trainingskunde (3 uur/wk) meer kan ik zo uit mijn hoofd niet opnoemen. |
-Spaans
-Engels -Financial management and accounting -Marketing -Organization management -Law -Communication -Project business plan -Physical Eduction and sports Internation Financial Management (engelstalige bedrijfseconomie) |
Nederlands
Engels Frans Duits Latijn Grieks Over 2 maanden Italiaans Wiskunde Natuurkunde Scheikunde Aardrijkskunde Geschiedenis Economie Biologie Muziek Lichamelijke Opvoeding |
Nederlands
Frans Duits Engels Grieks Latijn Geschiedenis Aardrijkskunde Economie Wiskunde Natuurkunde Scheikunde Gym En voor de derde klassers is er woensdag het 8ste uur tekenen, en dat ga ik ook volgen... |
hmmz ik weet ze zo niet allemaal uit me hoofd maar hier een aantal:
Zakelijk nederlands Zakelijk engels Logica Hardware Software Onderhoud beheer en informatiesystemen Datacommunicatie Service Desk Help Desk En nog een aantal waar ik zo snel niet op kan komen. En de vakken wisselen. Je hebt zolang dat en dat vak en daarna heb je weer een nieuw vak ervoor |
nederlands
literatuur engels frans 1,2 biologie economie 1 geschiedenis maatschappijleer anw tekenen (ckv2/3) lichamelijke opvoeding havo 5 |
Nederlands (3 uur)
Engels (2 uur) Frans (2 uur) Duits (2 uur) Latijn (4 uur) Grieks (3 uur) Geschiedenis (3 uur) Aardrijkskunde (2 uur) Wiskunde (4 uur) Natuurkunde (3 uur) Scheikunde (2 uur) Informatica (1 uur) Tekenen (1 uur) Gym (2 uur) Da's voor 3 gym... |
Algemene Rechtswetenschappen
Staatsrecht Rechtsgeschiedenis Juridische Vaardigheden - Rechtsvinding Juridsche Vaardigheden - Informatie Technologie voor Juristen (En voor wie het nog niet door had..... Ik doe rechten. :D ) |
NED
REC AEC BLR ENG IFK BPV KWM CEC (dit zijn de vakken van blok 1)(vraag ook nog maar niet waar alle afkortingen voor staan want dat weet ik zelf ook nog niet van allemaal :S) |
-Computergebruik (2 uur hoorcollege, 2 uur practicum, blij...)
-Hoofdlijnen van de taalkunde (2 uur hoorcollege) -Taalvaardigheid (2 uur werkcollege) -Middelnederlandse taalkunde (2 uur werkcollege) -Klankleer (2 uur hoorcollege) -Moderne Nederlandse letterkunde (3 uur hoorcollege) |
Inleiding tot bedrijfsinformatiesystemen
'Mens, Technologie & Organisatie 1' Sociologie Operations Management |
Nederlands
Frans Duits Engels Wiskunde B1 Natuurkunde 1 Scheikunde 1 Biologie 12 Informatica Gym |
- Juridische vaardigheden
- Inleiding methodiek - Communicatietheorie - Tekststructuren - Sociologie - Strafrecht - Schuldhulpverlening - Psychologie - Staats- en bestuursrecht - Gespreksvoering - Arbeidsrecht - Sociale zekerheid - Interculturele communicatie - Politieke stromingen en wetgeving - Dienstverlening in de praktijk - Ethiek |
duits12
wiskunde A1 geschiedenis frans1 algemene natuurwetenschappen biologie gym CKV beeldende vorming maatschappijleer economie1 engels nederlands literatuur |
- Inleiding tot de Rechtswetenschap
- Staats- en bestuursrecht - Privaatrecht - Inleiding in de Organisatietheorie |
In t 2e semester zullen er een aantal nieuwe vakken bijkomen en een aantal wegvallen. |
Jammer genoeg maar drie (en een half)...saai jaartje
- Burgerlijk Recht I - Burgerlijk Procesrecht I - Mededingingsrecht in Europees perspectief (wat ik dáár nou weer aan heb...) - Helft van het jaar Rota Carolina |
Engels
Nederlands Maatschappijleer Wiskunde B1 Natuurkunde 1 Scheikunde 1 Biologie Lichaamsbeweging Mentortijd Informatica |
Ehm..... ik zit op de lerarenopleiding Geschiedenis en krijg:
- Geschiedenis - Sociale Psychologie - Vakdidactiek (= een beetje Pedagogiek) - Coaching Het lijkt weinig, maar van die vakken heb ik best veel boeken en daar moet ik dus veel voor doen. Ripper |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |