![]() |
[WinXP] Internet explorer 6
We hebben net een nieuwe computer met daarop XP en nu heb ik een probleempje met explorer.
Ik zal proberen het even uit te leggen. Het internetten gaat goed alleen als er een nieuw scherm geopend wordt, dan laad ie niet. Als ik hier op het forum bv. op info bij een persoon klik, dan krijg ik wel een nieuw venster, maar ik kan wachten tot ik een ons weeg maar er gebeurt niets. Ik kan er ook niet met de rechtermuis op klikken, want dan geeft ie geen reactie. Hoe los ik dit op? |
je moet de windows update uitvoeren als je dat nog niet gedaan hebt.
Dat kan hier als het goed is wordt dan t probleem opgelost |
Citaat:
|
Citaat:
das om de update uit te voeren... maar als 't goed is staat ie ook gewoon onder Start => Windows Update |
Citaat:
Maar toch dank je wel :) |
Ik heb windows update gedaan, maar het werkt nog steeds niet :(
|
ik kom er echt niet uit en het is heel vervelend internetten zo. Is er echt niemand die me kan helpen?
|
Als je de link in een nieuw venster plakt. Werkt het dan?
Heb je elke update van windowsupdate? (makkelijker om via Extra > Windows Update erheen te gaan dan bovenstaande erg omstreden wegen). |
Citaat:
|
Citaat:
Als je op de link klikt. Blijft het nieuwe venster gewoon laden? Verschijnt er iets in de adresbalk? Of crasht het venster? |
Citaat:
Ik hoop echt dat je me kunt helpen.. |
Citaat:
Werkt dat? Is dit alleen hier op 't forum, of overal waar je op een link klikt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |