Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Over iemand die op mijn MSN lijst staat (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=201666)

Gael 30-08-2002 18:59

Over iemand die op mijn MSN lijst staat

Okeej, dit is heel raar.. maar misschien hebben meer dit ook gehad.

Bij MSN zei "framboosje", een paar hele rare dingen.. Ik chat nooit met haar verder.. maar goed:

iedereen die ik ken zijn dwaze gasten met ne bescheten smoel - 08/30/02 19:49:44

[19:49] iedereen die ik ken zijn dwaze gasten met ne bescheten smoel zegt: idioot
[19:49] iedereen die ik ken zijn dwaze gasten met ne bescheten smoel zegt: ge zijt ne zak
[19:49] iedereen die ik ken zijn dwaze gasten met ne bescheten smoel zegt: met u bescheten smoel

Weirrdd... :S

Angeles 30-08-2002 19:04

Misschien is het iemand in je MSN-lijst die gehackt is? Overigens kan iemand je ook MSN-berichtjes sturen als je diegene nooit hebt toegevoegd, wanneer hij je hotmailadres heeft kan dat. Het is inderdaad nogal vaag, ik snap het motief van die persoon niet zo goed.

Dusjcrib 30-08-2002 19:24

Die heeft last van het Ik-haat-de-hele-wereld-en-iedereen-die-er-op-leeft-syndroom ofzo

MrOizo 31-08-2002 06:47

lekker boeiend? ga gewoon een zwaar gesprek ervan maken zodat die gene vanzelf kapt met ouwehoeren 666 :D

tacidvs 31-08-2002 09:09

Mmm, ik had laatst ook een goed wazige conversatie met een s.comforumlid. Ging nergens over, allemaal wartaal, rare smilies. Lidje wilde ook niets uitleggen, hing op na een stuk of tien regels.

moenbase 31-08-2002 09:38

waarom bij Psychologie dan eigenlijk?

WijfMan 31-08-2002 11:20

Zoiets noemen ze stangen.

Gael 31-08-2002 21:49

Nou neej het ging zo:

Het is iemand die ik heb toegevoegd van dit forum... Framboosje dus.

Ze .. of iemand anders ... had dat getypt.. en toen ik het las was ze alweer offline. Ik vroeg me af of meer mensen die hebben gehad met haar.

REIE 31-08-2002 22:16

Citaat:

WijfMan schreef:
Zoiets noemen ze stangen.
Heb ik ook weleens gedaan. Niks bijzonders.
Als framboosje iemand is die je enkel van chatten kent is de kans groter dat ze "rare" dingen zegt dan wanneer jullie elkaar echt kennen.

REIE

moenbase 01-09-2002 01:25

Citaat:

REIE schreef:

Heb ik ook weleens gedaan. Niks bijzonders.
Als framboosje iemand is die je enkel van chatten kent is de kans groter dat ze "rare" dingen zegt dan wanneer jullie elkaar echt kennen.

REIE

Oh ach...als men raar tegen me begint te praten zonder reden. Tenminste, wanneer ik het geen goede reden zou vinden...
Dan zou ik hem/haar gewoon blokkeren en verwijderen. Als hij/zij dan weer normaal kan doen stuurt diegene wel een mailtje, dan kan ik altijd nog overwegen of ik hem/haar weer toevoeg...

Leonoor 03-09-2002 10:25

Citaat:

Gael schreef:

Ze .. of iemand anders ... had dat getypt.. en toen ik het las was ze alweer offline. Ik vroeg me af of meer mensen die hebben gehad met haar.

Misschien was het een virus, dat zou ook nog kunnen. Dit soort dingen hoeven niet over het forum, daar is het forum niet voor bedoeld. Wil je weten of zij het was en waarom ze het deed, dan mail je haar of dan spreek je haar aan op msn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.