![]() |
Over iemand die op mijn MSN lijst staat
Okeej, dit is heel raar.. maar misschien hebben meer dit ook gehad.
Bij MSN zei "framboosje", een paar hele rare dingen.. Ik chat nooit met haar verder.. maar goed: ************************************************************ iedereen die ik ken zijn dwaze gasten met ne bescheten smoel - 08/30/02 19:49:44 ************************************************************ [19:49] iedereen die ik ken zijn dwaze gasten met ne bescheten smoel zegt: idioot [19:49] iedereen die ik ken zijn dwaze gasten met ne bescheten smoel zegt: ge zijt ne zak [19:49] iedereen die ik ken zijn dwaze gasten met ne bescheten smoel zegt: met u bescheten smoel Weirrdd... :S |
Misschien is het iemand in je MSN-lijst die gehackt is? Overigens kan iemand je ook MSN-berichtjes sturen als je diegene nooit hebt toegevoegd, wanneer hij je hotmailadres heeft kan dat. Het is inderdaad nogal vaag, ik snap het motief van die persoon niet zo goed.
|
Die heeft last van het Ik-haat-de-hele-wereld-en-iedereen-die-er-op-leeft-syndroom ofzo
|
lekker boeiend? ga gewoon een zwaar gesprek ervan maken zodat die gene vanzelf kapt met ouwehoeren 666 :D
|
Mmm, ik had laatst ook een goed wazige conversatie met een s.comforumlid. Ging nergens over, allemaal wartaal, rare smilies. Lidje wilde ook niets uitleggen, hing op na een stuk of tien regels.
|
waarom bij Psychologie dan eigenlijk?
|
Zoiets noemen ze stangen.
|
Nou neej het ging zo:
Het is iemand die ik heb toegevoegd van dit forum... Framboosje dus. Ze .. of iemand anders ... had dat getypt.. en toen ik het las was ze alweer offline. Ik vroeg me af of meer mensen die hebben gehad met haar. |
Citaat:
Als framboosje iemand is die je enkel van chatten kent is de kans groter dat ze "rare" dingen zegt dan wanneer jullie elkaar echt kennen. REIE |
Citaat:
Dan zou ik hem/haar gewoon blokkeren en verwijderen. Als hij/zij dan weer normaal kan doen stuurt diegene wel een mailtje, dan kan ik altijd nog overwegen of ik hem/haar weer toevoeg... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |