![]() |
Voorbij die goeie tijd....
tja de scholen zijn weer begonnen, ik weet niet of er al een topic hier over is maar ik zou graag van jullie weten in welke klas je nou zit en wat je denkt te gaan doen naar school...?
lijkt me leuk om erover te lezen en misschien ideeen op te doen want ik zit nou in de examenklas en heb nog GEEN IDEE!!! alvast bedankt! xxxx!! ;) |
ben klaar met middelbare school...heb vwo gedaan...en ga naar de hogeschool tio in den bosch...een toeristische hogeschool waar ik de opleiding srh (stewardess receptioniste hostess) ga volgen. dinsdag moet ik rooster ophalen, woensdag - vrijdag ga ik op kamp (survivallen in de ardennen) en dan maandag 9 september begin ik pas echt...
in ieder geval heel veel succes in dit laatste jaartje... ~SKIP~ |
Ik zit in 5 vwo (ben al weer 2 weken naar school geweest).
Na school wil ik naar het University College in Utrecht (of Maastricht). Dat is een Engelstalige studie met veel buitenlanders. Je kan uit 3 stromingen kiezen, en veel extra vakken. Je slaapt daar op de campus. Als dat niet lukt (je hebt eerst een soort van sollicitatiegesprek en het is duur), wil ik misschien Landinrichting of Levensmiddelentechnologie gaan doen (of iets anders, kweenie). Hoort dit niet op School & Studie?? |
vorig schooljaar vwo diploma gehaald. Nu NHTV Breda vrijetijdsmanagement. (Intro was heel gezellig!) Ik wil er iets met media mee gaan doen, maar wat weet ik nog niet. (dus dat is allemaal nog een beetje vaag)
|
Mijn school is nog niet begonnen, hoor. :)
Afgelopen jaar heb ik 3havo gedaan en nu ga ik beginnen aan de MBO-opleiding voor Begeleider Kunst, Cultuur en Media. Over wat ik daarna ga doen denk ik nog niet na. |
Zomervakantie -> School
ik wet 't nog niet, waarschijnlijk modevormgeving, of leraren opleiding beeldende kunsten |
vwo gehaald
k'ga nu bedrijfskunde studeren op de Erasmus Uni in Rotterdam |
Ik ga nu naar 2 grafisch vormgeven, maar naar dit jaar wil ik multiemedia vormgeven gaan doen. En daarna misschien naar de kunstacademie of misschien de cartoonacademie.
|
Bedrijfskunde, Universiteit Twente, Enschede, nu. :)
|
ik doe nu 5 havo, en volgend jaar ga ik lerarenopleiding wiskunde in Nijmegen doen
(tenminste... als ik slaag) |
ga nu naar me eerste jaartje mbo en ga daar administraeur doen. heb net me boekenpakket gehad maar ik zag het net al niet meer zitten :(
|
ik doe nu 5 Havo, hierna wil ik Vwo gaan doen, en daarna diergeneeskunde studeren in Utrecht. Als dat niet kan (vanwege allergieen enzo) misschien iets met biologie ofzo... Of zo'n creative Therapie opleiding, dat kan geloof ik bij de Han.
hmm... ik weet het nog niet... |
Havo hopelijk gehaald (3e tijdvak gedaan, ik weet pas eind september of ik geslaagd ben), maandag begin ik met de opleiding KHBO Toerisme en Recreatie aan de NHTV.
|
Ben nu klaar met de havo en begin morgen met mijn vervolgopleiding NLS genaamd.
Dat staat voor Nationale Luchtvaart School en is een opleiding tot verkeersvlieger (piloot). |
Ik zit nu in 6 VWO, examenjaar duz...
Hierna ga ik eerst 6 weken naar het buitenland en daarna iets studeren.. iets van rechten of zo in Groningen, Nijmegen, Amsterdam, Rotterdam of Utrecht :) |
Nog vakantie, daarna ga ik naar 5vwo.
Kweet nog niet precies wat ik wil gaan doen hierna. Iets met recreatie lijkt me leuk, maar mijn mening verandert toch elke dag... |
Ik doe nu v6.
Ik denk erover om bedrijfswetenschappen te gaan studeren op de KU Nijmegen.. Wat ik ook altijd in gedachten heb gedacht is logopedie.. |
Doe nu 4 TVWO en wil hierna sociologie gaan studeren (maar dat kan morgen ook rechten of journalistiek zijn).
|
6 gym en daarna wil ik rechten studeren.
|
6VWO, wil volgend jaar Psychologie in Groningen gaan doen
|
6VWO, daarna Informatica in Enschedé
|
6 VWO, daarna maybe toegepaste communicatiewetenschap aan de universiteit twente
|
6VWO; hierna Romaanse Talen in Groningen
|
Ben begonnen met Psychologie op de VU...
|
Ik zit nu in 6 VWO+
Hierna wil ik Algemene Economie gaan studeren op de Universiteit van Tilburg |
Ik zit nu in 3 gymnasium... Ga waarschijnlijk E&M kiezen, en als ik m'n VWO-diploma heb wil ik Journalistiek gaan studeren aan de RuG (Groningen dus)...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |