Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Flora & Fauna (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Muggen... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=201832)

Dminor 30-08-2002 21:00

Muggen...

Er is nog geen muggenloze nacht voorbijgegaan sinds 1 augustus...

Ik sla altijd mis en word ook altijd wakkergezoemd door die beesten. Kan 'k zo kwaad om worden...

En nu word ik gestoken door een mug waar ik bij zit!! :mad: :mad: :mad:
Uitroeien is ook onmogelijk...
Seems like we got a serious problem here!

Oplossingen/ervaringen?

punkyfish 30-08-2002 21:08

Join my club.

Dminor 30-08-2002 21:10

Citaat:

punkyfish schreef:
Join my club.
Lost het iets op? ;)

Denise84 30-08-2002 21:20

klamboe?? wil ik ook zo graag! :)

Dminor 30-08-2002 21:26

Citaat:

Denise84 schreef:
klamboe?? wil ik ook zo graag! :)
Is dat niet vervelend?

marlies 30-08-2002 21:28

rot beesten!

Ik hoor ze niet, das pas klote, want dan ben je al weet ik veel hoe vaak gestoken voordat je door hebt, dat er van die rotbeesten je lopen te irriteren.

Zou ik ze horen dan zou ik gelijk naast mijn bed zijn om ze te vinden en ze hopelijk weg te halen.

rot beesten :mad:

UnUsual 30-08-2002 21:28

een of andere klere-mug heeft het voor elkaar gekregen mij in mijn voet te steken dus als ik schoenen aan heb kan ik daar niet bij :mad:
ik word altijd gestoken :(

maarre, je hebt toch van die speciale eehh apparaatjes die je in het stopcontact moet doen waaruit een of ander stofje komt waar muggen niet tegen kunnen? zoiets had ik , werkte echt

euro 30-08-2002 21:30

nog niet echt last van gehad dit jaar :confused: Ben zeker muggen-afwerend (y)

Dminor 30-08-2002 21:31

Citaat:

UnUsual schreef:
maarre, je hebt toch van die speciale eehh apparaatjes die je in het stopcontact moet doen waaruit een of ander stofje komt waar muggen niet tegen kunnen? zoiets had ik , werkte echt
Ik heb wel zo'n muggenstekker gehad, die zou dan zo'n hoge geluidsgolvenfrequentie hebben... maar ik werd gewoon gestoken die nacht...

the tourist 30-08-2002 21:45

Ik vind muggen juist koel! En muggenbulten ook! :confused:
Ik vind het altijd leuk als mijn hele arm onder de bulten zit en om er dan kruisjes in te zetten :rolleyes:

(en dit is echt serieus!)

Dminor 30-08-2002 21:47

Citaat:

MoonMonkey schreef:
Ik vind muggen juist koel! En muggenbulten ook! :confused:
Ik vind het altijd leuk als mijn hele arm onder de bulten zit en om er dan kruisjes in te zetten :rolleyes:

(en dit is echt serieus!)

:confused: :eek:

Swami Salami 30-08-2002 21:51

Laatst stak een mug mij toen ik aan het slapen was op mijn dichte oogklep (hoe heet zon ding ook alweer?) Ik heb de hele dag mij oog dicht moeten houden want het paste niet :(

-Meisje- 30-08-2002 21:58

Kheb zo'n muggending voor in het stopcontact... Je ruikt er zelf niks van, maar volgens mij is het toch ni gezond :( Iig, als da ding ni lang genoeg heeft ingestoken of als er nog sterke muggen overblijven, heb ik nog altij een klamboe boven men bed :D Da's inderdaad soms wel lastig (word je wakker met je arm er helemaal ingedraaid), maar liever dat, dan vol muggenbeten staan...

MORTICIA 30-08-2002 21:59

muggen :eek: :eek: ..trauma's ...!!!!!!!

Dminor 30-08-2002 21:59

Citaat:

Swami Salami schreef:
Laatst stak een mug mij toen ik aan het slapen was op mijn dichte oogklep (hoe heet zon ding ook alweer?) Ik heb de hele dag mij oog dicht moeten houden want het paste niet :(
Ooglid ;).
Heeft een vriendin van mij ook eens gehad, zag er heel raar uit. :D

Dminor 30-08-2002 22:00

Citaat:

MORTICIA schreef:
muggen :eek: :eek: ..trauma's ...!!!!!!!
(n) :( En helaas: *herkenning*

Swami Salami 30-08-2002 22:01

ik kon het zelf niet zien helaas, en gelukkig zijn er ook geen foto's van

dankjewel voor het juiste woord, ook namens mijn ooglid

Dminor 30-08-2002 22:02

Citaat:

Swami Salami schreef:
ik kon het zelf niet zien helaas, en gelukkig zijn er ook geen foto's van

dankjewel voor het juiste woord, ook namens mijn ooglid

Graag gedaan. :D

Paulaah 30-08-2002 23:42

Om het eerlijk te zeggen heb ik nog erg weinig last gehad van muggen..

*afkloppen*

miro 31-08-2002 00:16

F&f

D@mien 31-08-2002 01:36

Heeft niemand hier horren??

Ik heb horren imme kamer en ik heb zelden last van muggen.....
Al die ranzige stekkers werken niet, omdat die chemische lucht niet vies genoeg is....(citronella is dat wél) Die geluidjes zijn zonde van et geld, want vrouwtjesmuggen (die steken dus, mannetjes kunnen niet steken) hebben geen oren!
Zo'n elecrische lamp schijnt wel weer te werken....(die die beesten elektrocuteert...)

Als je wat wil hebben dat werkt, dan moet je horren nemen....dan heb je misschien 1x per jaar een mug in je kamer...

Ki Fighter 31-08-2002 08:59

Ik ben in mijn hele leven mischien nog maar 3 of 4 keer gestoken. En dat meen ik serieus. Ik weet ook niet hoe dat zit maar ik heb ooit gehoord dat je bloed dan vies smaakt of zo. Muggen ruiken dat dan en gaan naar een andere gastheer waar het bloed wel lekker smaakt. Maar ik heb het ook maar gehoord, maar het lijkte me wel de beste verklaring.

Frida 31-08-2002 12:21

citroen-of citroengeur zou muggen op afstand houden, en het iig gezonder/milieuvriendelijker dan sommige flesjes en stekkermiddeltjes

Havock 31-08-2002 12:31

Citaat:

UnUsual schreef:
een of andere klere-mug heeft het voor elkaar gekregen mij in mijn voet te steken dus als ik schoenen aan heb kan ik daar niet bij :mad:
ik word altijd gestoken :(

mijn bloed vinden ze te lekker.

maar tegen muggebulten weet ik iets heel makkelijk; je drukt je nagel eronder, krabt er een snee in, en knijpt em beetje uit.
brand lekker :p

liever dat als jeuk :)

Citaat:

Frida schreef:
citroen-of citroengeur zou muggen op afstand houden, en het iig gezonder/milieuvriendelijker dan sommige flesjes en stekkermiddeltjes
citroen alleen werkt neit :) *bij mij*

ik heb ook altijd de ventilator op me kop gericht staan, blijven ze daar in ieder geval uit de buurt (ze haten bewegende lucht kennelijk)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.