![]() |
parachute
Ik was het die me liet verleiden door je ondeugende lach
Ik was het die stiekem naar je keek, bang en verlegen Hopend op een teken dat je me liefhad en me zag Kwam ik op een duist're dag de waarheid in me tegen De val vanaf m'n roze wolkje was pijnlijk en hard De vlinders in m'n buik waren er niet in geslaagd me te laten zweven Behalve een arm en twee ribben brak je ook nog m'n hart Ik was weer op de begane grond, weg was hemel nr. 7 Nadat m'n wonden waren geheeld en de scherven van m'n hart bijeen gezocht Heb ik geluisterd naar het beste idee dat ik ooit had Ik ben de stad in gegaan en heb een roze parachute gekocht Alleen voor het geval dat... |
Jeee, hij doet me wel iets. Ik weet niet wat. Hij is heel simpel en eigenlijk helemaal niet mijn stijl. Maar de sfeer die er in ligt en het gevoel dat je weergeeft is bijna een spiegel van mijn gevoel. Je hebt het goed bedacht, origineel dat zeker!
Goed! |
bedankt, dat was ook een beetje de bedoeling. Ik wou proberen te laten zien dat een gedicht niet per se moelijke constructies, beeldspraak en/of drama hoeft te bezitten om gevoelens te kunnen weergeven.
Das dus gedeeltelijk gelukt.. :-) |
Het is wel in een mooi orgineel jasje gestoken jah http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |