![]() |
Volkert van der G, hijs oke
Volkert van der G, hijs oke
ik ben fan van die koude oude rukker in een camera cel.. als ik bewaker was, nou dan wist ik het wel, ik zou hem slaan , en slaan en slaan, net zo lang tot hij zei, wat hij nou eigenlijk heeft gedaan.. en hem daarna kronen als een koning, en een bord geven met teer in plaats van honing.. volkert van der G je bent zo oke als je nou toch dood gaat, zit niemand ermee niet dat jij zelf, daar ook maar een fuck om geeft immers het waren die mileuregeltjes waar jij voor leeft.. klootzak, waar heb je dat godverdomme een vrouw met kinderen ? heb je je ooit afgevraagd ? wat zij voelen ? hoe moet jou kind dat zien ? papa als een moordenaar misschien.. je had de keuze, en draaide door, nu ben je gehaat, jammer hoor |
Zinlose stemmingmakerij.
|
waardeloos van begin tot eind, sorry maar het is mijn mening. Snel slotje erop
|
Nix aan........ geen Moraal geen aansluitings punten nix
|
Jammer dat de rijm zo simpel is
en dat het begin weinig aansluit bij het eind dat maakt het geheel ondoorgrondelijk maar een kern van waarheid ontbeert dit stukje niet, een goed initiatief, dat wel |
als uitgangspunt niet verkeerd, maar ook Volkert van der G verdient wat respect als medemens in mijn ogen.
Genesis |
vreselijk sinterklaasrijmpje..
bovendien kloppen de feiten niet eens die erin staan.. hij heeft geen vrouw, maar een vriendin en geen kinderen, maar een kind bovendien, als mensen volgens "mileuregeltjes" (zou dat "milieu" moeten zijn?) leven, hoeft dat niet fout te zijn.. maar ach, :rolleyes: |
een :rolleyes: volstaat..
|
Slap :rolleyes:
|
Beetje tegenstrijdig... Volkert is oke en je zou hem slaan...
Tja tis op inhoud geschreven... En zolang hij niet is veroordeeld is hij geen moordenaar... Iedereen in NL is onschuldig totdat de rechter heeft veroordeeld... Jammer dat mensen nog zo bekrompen denken... Over het gedicht zelf kan ik niets zeggen... |
Och. Hij was milieu-activist. En wat zegt dat, wat heb je aan dat feit? Juist, geen zak. Verder een hoop hatelijk gezeur. Te standaard, geen leuke rijms. Dat hij doordraaide kun jij ook beoordelen als niet-psycholoog. Ook of hij om het leven geeft ed. kun jij niet weten. De sarcastische tegenstelling in het gedicht spreekt me ook totaal niet aan, het spijt me. Ook is het 'jouw kind' op het einde itt. 'jou kind'. Het is nl. een bezittelijk voornaamwoord. Generalisaties, vooroordelen, scheldwoorden, haat. Sorry, ik vind het helemaal niks.
Citaat:
|
Oi, ik word dement, of heb je stiekem een lettertje gewijzigt?
|
Citaat:
|
ik héb geen staart
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |