Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   suicite (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=202054)

rock gek 31-08-2002 02:13

suicite

hoi mensen ik wil dood en jullie hoeven niet met een zielig berichtje aan te komen maar ik wil het gewoon heb het verdiend heb zoveel gedaan in mijn leven en de politie krijgt me niet te pakken dus ik moet me eigen straffen jullie moeten iets verzinnen om zo pijnlijk mogelijk te sterven iemand een idee?

luckyleo 31-08-2002 08:35

Lees net dit in regels:

Wat is niet de bedoeling?

Pure rotzooi (kutopmerkingen, spam etc.)
Zelfmoordaankondigingen. Praten over mag overigens wel
Snij en zelfmoord'tips' ('zo moet je het doen')
Herhaaldelijk topics openen over persoonlijke problemen
Links naar zelfdestructiesites
Leden die 'claimen': van andere mensen hulp eisen. Niemand is tot iets verplicht daarom laten we dit niet toe
Zaken die aanzetten tot (bijvoorbeeld) zelfbeschadiging
Titels die niet terugslaan op de inhoud van het topic - dat zorgt namelijk voor onduidelijkheid.

Quiana 31-08-2002 08:38

Citaat:

rock gek schreef:
hoi mensen ik wil dood en jullie hoeven niet met een zielig berichtje aan te komen maar ik wil het gewoon heb het verdiend heb zoveel gedaan in mijn leven en de politie krijgt me niet te pakken dus ik moet me eigen straffen jullie moeten iets verzinnen om zo pijnlijk mogelijk te sterven iemand een idee?
'k neem aan dat je dit niet meent?
Zo nee, maak over zelfmoord geen grapjes :rolleyes:
Zo ja, snij jezelf open en duik de zee in :rolleyes:

mathfreak 31-08-2002 10:19

Citaat:

rock gek schreef:
hoi mensen ik wil dood
heb het verdiend heb zoveel gedaan in mijn leven en de politie krijgt me niet te pakken dus ik moet me eigen straffen jullie moeten iets verzinnen om zo pijnlijk mogelijk te sterven iemand een idee?

Om te beginnen is het zo dat het strafbaar is om iemand aan te zetten tot zelfmoord, dus ga ik niet in op jouw verzoek om een suggestie te doen wat zelfmoord plegen betreft. In plaats daarvan raad ik je aan om jezelf niet te straffen, maar om te kijken wat je, na alles wat je gedaan hebt, het beste kunt doen om je leven te beteren. Iedereen moet de kans krijgen om zijn of haar fouten goed te maken, dus jij ook. Ik bied jou die kans en ik kan je alleen maar aanraden om er gebruik van te maken.

Leonoor 31-08-2002 11:05

Citaat:

luckyleo schreef:
Lees net dit in regels:

Wat is niet de bedoeling?

Pure rotzooi (kutopmerkingen, spam etc.)
Zelfmoordaankondigingen. Praten over mag overigens wel
Snij en zelfmoord'tips' ('zo moet je het doen')
Herhaaldelijk topics openen over persoonlijke problemen
Links naar zelfdestructiesites
Leden die 'claimen': van andere mensen hulp eisen. Niemand is tot iets verplicht daarom laten we dit niet toe
Zaken die aanzetten tot (bijvoorbeeld) zelfbeschadiging
Titels die niet terugslaan op de inhoud van het topic - dat zorgt namelijk voor onduidelijkheid.

Sorry.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.