![]() |
gekrege van n vriendin
daar lig je dan
zo hulpeloos, zo kwetsbaar tranen rollen over je wangen je wilt iets zeggen, maar kan het niet, je lichaam werkt niet mee de dingen die voor mij zo vanzelfsprekend zijn, kosten jou zoveel kracht en moeite onvoorstelbaar je kijkt dwars door me heen, alsof je me niet ziet. die blik in je ogen, lijkt niet van jou te zijn ik wil je zoveel vragen, maar ik kan geen woord uitbrengen ik wil je zo graag aanraken maar ben verstijft van schrik heb je dan gewoon pech gehad? is geluk niet aan jou uitbesteed? na moeilijke tijden, voelde je je eindelijk weer gelukkig. en dan gebeurt er dit zo plotseling,zouiets verschrikkelijks dat het jou moest gebeuren! de onzekerheid,het wachten, is zo frusterend niet te veel hoop op wenken maar ook de moed niet laten zakken je zal nooit meer helemaal de oude worden, ook al wil ik dat het liefste verdringen, maar onze vriendschap blijft altijd bestaan. *k heb 1-nov n hersenbloeding gekregen->halfzijdig verlamd* |
wat lief dat ze dat voor jou heeft geschreven
|
ja in deze situaties leer je je echte vrienden kennen... ik hou van jullie poppie's
|
Citaat:
|
jezusmina! thug life... ja zeker...
poe zeg wat zwaar, en wat lief van die vriendin van je! heel erg veel sterkte en hoop op beterschap!!! Hannah |
ja het is ook heel erg zwaar, en onbegrijpelijk; 16jr en dan voor je leven moeten vechten is niet begrijpbaar.. ik zou juist van mn leven moeten genieten en leven ipv overleven... http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |