![]() |
classieke games
wat zijn volgens jou de classieke games
|
Keen 1 tm 4
Daarna werden ze een beetje saai |
Mario games ;)
|
CM2 97-98
Dune 2 Keen 1 t/m 4 SW Galag Quake I Transport Tycoon Wolfenstein 3D GTA I Mario Bros. 1 t/m 3 FIFA 97 |
Sonic alle delen
|
Citaat:
|
uhmmmmmmm....... Pong
redelijk klassiek dach ik zo |
space invaders
mario serie (vooral mario 64, vanwege de overgang naar 3d) zelda: a link to the past en Ocarine of Time Donkey Kong Arcarde LBA 1 & 2 |
bijna vergeten:
pacman astroids break out tetris enz enz |
Finala Fantasy VII
|
de mario games en de sonic games
|
2 woorden ;
ZELDA HEERST Hehe, sorry guys..maar ik vind zelda 1 echt MEESTERlijk spel |
Keen, Duke Nukem, Cosmic, Bio Hazard, Heretic, Wolfenstein 3D, Day of The Tentacle, Volfied, Pick 'n Pile, Loderunner, Monkey Island, Little Big Adventure, CrusadeR: No Remorse, dat soort spellen. Done 'em all..
|
grandprix sim city populous warcraft 1&2 doom1&2 wolfestein red alert.
wat nieuwere maar toch ook classiekers zijn ut quake 1 &3 rtcw warcraft3 en binnekort wel c&c generals ut2003 en doom 3 |
de alle eerst game die ik had voor de megadrive ehmmm altret(?) beast die was VET dan was je een mega breede gast en dan kon ik veranderen in een beest dat was geniaaaal
|
gta1 en 2 horen er ook nog bij
|
Transport Tycoon (deluxe)
|
Wat ik tegenwoordig al klassiekers vind omdat het allemaal zo snel ontwikkeld word enzo zijn:
Age of empires GTA (1 natuurlijk) en GTA london quake 2 Dungeon Keeper C&C (red alert) Theme park Sim city |
dugeon keeper en theme park ook vergeten ja
|
Goldrush :p
|
C&C / dune
Dave Pacman Tetris Mario - alle andere grondleggers |
lode runner !! (is nog niet genoemd!!)
sim farm |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pong
space invaiders tetris |
half-life vindt ik ook wel een klassieker en dungeon keeper
|
- The 7th Guest
- Prince of Persia I - Carmageddon - Mijnenveger :) |
een Klasiek spel: WIng Commander, Alle delen heb ik hier origineel liggen INCL een special edition met deel 1, 2 en 3... ZEER VET
|
de Monkey Island ® Serie :D
|
Citaat:
|
Knightmare was zoooo tof, evenals Rambo I en II. En ook dat spel waarin je met een gozertje door ene park moest wat je heel makkelijk uit kon spelen door de verkeerde kant op te lopen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |