![]() |
Men in Black 1 of 2 mooier?
Wie heeft Men in Black gezien?
En welk deel vond je mooier? Ik vind deel 1 leuker, meer humor, maar 2 was ook wel leuk. |
euhh 1 niet echt gezien, maar vond 2 SaaaaaaaaI
|
1 was beter...
meer grappen, meer verassend (cliché:o) en die klotehond had niet zo'n grote rol... die was echt irritant in 2 |
van bijna alle films die ik tot nu toe heb gezien was deel 1 beter (MIB II moet ik nog gaan zien, maar schijnt niet zo super te zijn)
wel wacht ik met spsanning op The Two Towers (y) |
Ik heb tot hiertoe enkel men in black een gezien.
Die vond ik wel leuk. Kben wel van mening dat bij vele films waar een tweede (of meer) deel van is gemaakt, de eerste het best blijft. Een film+vervolg gaat nog vind ik, maar echt meer dan twee vind ik meestal echt NIETS meer aan; |
1
|
1 was veeeel beter. Het idee was nog origineel en de grappen beter... Maar ja, vervolgen zijn bijna altijd slechter dan het origineel. ;)
|
Citaat:
|
1 is leuker om te zien maar 2 is grappiger
|
2 viel weg tegen jah.
|
k vind MIB eigenlijk best trieste films.
in 2 was die hond nog wel geinig en gewoon wel redelijk leuk om te zien maar wel heel er overgewaardeerd |
Allebei (n) !
|
Citaat:
|
ik vond ze alle 2 heel erg leuk.. :)
iig niet zo dat 2 echt veel slechter was als nummer 1.. wat je heel erg vaak ziet. .enzo.. |
jah, en die hond maakte die film eigenlijk all1 maar leuk en die gevallen die twister gaan spelen was ook nog best lollig! maar k hoef 'm echt nie nog un x te zien!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |