![]() |
the cranberries, wie kent ze
ik vin de cranberries echt goed, ik ken ze niet echt goed ofzo, ik vind het gewoon supermooie muziek.
wie kent ze nog meer en wil een mening geven???????? groetjes van ut zusssie van kleine wicca |
Ik ken ze, ze waren afgelopen jaar ook in Nederland. Ken ze alleen niet goed genoeg aangezien ik alleen zombie van ze ken. :)
^ | | Kromme zin :) |
ken het, moeder heeft er cd's van geloof ik. Verder niet interessant.
|
IKKUH *is naar concert geweest* was heel kewl, behalve dan die jongen die op m'n voet stond te springen :( maar ze maken echt goede muziek, vind ik dan. volgens mij vinden wel meer dat. maar goed. :)
|
mening.. hmm.. vind de zang erg irritant, voor de rest vind ik het oninteressant.
|
k ken ze wel, k vinnut wel moowje muziek... vooral ode to my family en linger vink goewjjj
|
Tuurlijk ken ik de Cranberries (y) . Ik vind ze ook erg goed, al ken ik niet zo heel veel van ze, alleen hun 2e cd, no need to argue, die ik zelf heel mooi vind en nog een mini live cdtje, met Zombie, Dreams, Linger en Ridiculous thoughts er op. Het nr. Dreams is een aantal jaar terug trouwens gebruikt voor een tv reclame voor Ierland, dus dat ken je waarschijnlijk wel.
Als je meer wilt weten over the cranberries, zou ik eens op www.cranberries.com kijken, volgens mij dacht ik daar ook te zien dat ze trouwens binnenkort een nieuwe cde uitbrengen: stars. En voor een overzicht van al hun cd's en de teksten, kun je ook wel eens op www.lyrics.com kijken, das ook wel leuk, want er staan naast de cranberries nog onzettend veel bands met songteksten op. Suc6! :) :) |
ken ze nog wel van vroeger
we hadden toen op de basisschool een 'bonte avond' hadden we zombie nagedaan :D Rat |
Zombie blijft toch wel het mooiste nummer van ze vind ik.. :)
En Promises.. Ik heb 1 cd van ze.. luister het eigenlijk nooit meer, alleen die 2 nummers van hier boven omdat ik die op de computer heb staan.. Maar ik vind de muziek wel ok van The Cranberries.. |
The Cranbessies vind ik persoosnlijk een redelijk goede band, maar jammergenoeg lijken hun cd redelijk veel op elkaar.
|
zombie is wel aardig, verder niet interessant.
|
en ode to my family :)
kan beter topic veranderen in wie kent ze niet lijkt me... |
ik heb bury the hatchet, en luister die cd nooit...
|
ik vind het ook mooie muziek
|
ja ik ken ze, heb nog met ze geknikkerd
|
Goeie Muziek...
Vooral Fee Fi Foo van Bury The Hatchet |
Ik ken alleen twee nummers...zombie en bosnia ....en die twee vind ik ook echt heel erg mooi:)
|
Citaat:
|
Ken ze al lang, via me papa. Vanmiddag cd in trein nog geluisterd. Erg mooie stem vind ik. Ze klinkt nie zuiver, maar das juist mooi ofzow. Maar dat vind ik dan maar he :)
|
jah ik heb weles een cd geluisterd, wel leuk, alleen gaat snel irriteren en best saai...
een aantal nummers zijn wel erg mooi, ode to my family enzow en natuurlijk Zombie..die blijft heel erg mooi... |
denk dat je beter kan vragen, wie kent ze niet.......ik vind het wel mooie muziek, goede teksten
|
hele goede teksten en mooie muziek.
|
vroeger had ik een ouder buurmeisje en die had de cd, No need to arguee. toen ging ze mee op vakantie, heel de tijd die cd draaien. kvond het wel leuk, maar toendertijd was ik nog niet echt interrested in dat soort muziek, dus ja, deed er verder niks mee. tijdje geleden had ik de cd bury the hatchet van een collega geluisterd, erg mooie cd, mooie langzame nummers. ik wil hem kopen maar ik vind hem overal veels te duur. downen kan ook wel maar ik vind hem nergens.
anyway, ik vind ze wel cool, alleen ken dus die 2 cd's verder niks. |
Ik ken alleen Zombie eigenlijk, maar ik vind dat die zangeres zown vreselijk mooie stem heeft. Echt gaaf, de hele tijd zo over laten slaan enzow... woeii...
Ik hoorde laatst bij m'n pap in de auto dat ze het Ave Maria zong of zoiets... dat klonk ook echt mooi... (ik houd normaal niet van die dingen hoor), alleen later begon pavarotti er doorheen te blaten, dus toen was het hele nr. eigenlijk verpest... :| |
Citaat:
|
:D :D :D bedankt voor al jullie reacties enne als ik de topic verander in wie ze niet kent, krijg ik volgensmij helemaal geen reacties ;) :p :rolleyes: :cool: :) :eek: (y) :D :D :D
|
ik ken ze.
en ik vind er geen ruk aan. gaaf trouwens, een rijtje met tien, voor het grootste deel totaal niets toevoegende, smilies. |
ow jah, vergeten te zeggen dat ik dus het zusje van kleine wicca ben maar nu eindelijke rachter ben gekomen hoe je een eigen profiel moet maken :D :D :D :D :D :D :D :ik weet alleen nog niet hoe je zo'n plaatje onder je naam kunt maken :( :( :( :( :(
|
Citaat:
|
:confused: wat nou niets toevoegende smiles.
laat me, als ik vrolijk ben. :) :( :o :D ;) :p :cool: :rolleyes: :mad: :eek: :confused: :) :( :o :D ;) :p :cool: :mad: |
ik ben vanaf een maand ZOOOO fan
heb 2 van hun cd's gekocht vorige week en ben nu beetje blut... heb analyse ook 6 keer geluisterd vannochtend:) |
oeh, ik zie trouwens net dat ze naar nederland komen op 8 december, HMH.
ik ga:D ze zeggen dat de kaartjes binnenkort verkocht zullen worden. |
Je zegt dat je ze echt goed vind,
maar daarbij zeg je ook dat je ze niet echt kent.. beetje tegenstrijdig, en natuurlijk kennen we die.. Is allang 10000x op tv en radio geweest |
Moooo-Hoooo-Hoooooiiiiii--jeee muziek!!!!! (y) (y) (y)
Cranberries Roeleren echt zwaaar! nummers die ik echt mooi vindt: Dreams, I still do en Chocolate brown.. |
Ik ken ze. ben helemaal dol op hun muziek
|
Is wel aardig.
|
"the cranberries, wie kent ze"
"Wie niet?" =) |
*steekt hand op*
|
Wie kent ze niet vraag ik me af, maar het is wel relaxte muzieka
|
mooie muziek :D
|
ja, ik ken ze wel zombie kennik en nog een paar nummer heb ooit eens een hele cd van ze gehoort, maar ik vind het snel een beetje saai worden
|
k vind ze echt wel okee!
k heb ook 2 cd van ze.. :o |
ik vind ze ook heel vet..vroeger luisterde ik er naar..het was mijn allereerste cd..en ik luister m eigenlijk nog wel eens
|
wie kent ze niet??
ze zijn erg bekent, maar er zijn veel mensen die hun nummers kennen, maar niet hun naam... ik vind het trouwens wel mooie muziek :) |
Citaat:
|
Wie kent ze niet?
Zombie = (y) |
Citaat:
|
Citaat:
-Everybodyelse is doing it, so why can't we? -No need to argue -To the faithful departed -Bury the hatchet -Wake up and smell the coffee |
Citaat:
Nummer uiteindelijk dus toch gevonden, en toen had ik zoiets van: 'Hee, Cranberries dus, toch eens wat meer van luisteren.' |
jullie moeten echt een liedje van nerfherder horen ... komen de cranberries in voor... pantera fans in love heet het...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |