![]() |
Heimwee
Heimwee Ver weg, over land en over zee Woelige baren en oceaan Scheiden mij van waar ik wil zijn En waar ik weldra weer heen zal gaan Uitdagingen leidden mij naar waar ik nu ben Voerden mij naar dit verre oord Maar diep binnen in me strijd een gevoel Vraagt zich af of ik hier wel echt hoor Een einde dichter bij dan gepland Leer ik mijzelf nu al kennen Terug te keren zodra dat moet En dan niet langer te blijven rennen Enkele landen, enkele maanden, dat is genoeg Zij zullen mijn leven verrijken En in dat ene enkele land Zal ik mijn doel weten te bereiken Om daarna naar huis te gaan |
prachtig echt waar,
een van je beteren. Inlijsten dan maar. meis.. ik mail je nog over mijn toestand.. maar je hoeft je niet druk te maken.. ik ben op een goede weg..zo voel ik het.. heel veel liefs en knuffel |
[QUOTE]ratsja schreef:
[B]prachtig echt waar, een van je beteren. Inlijsten dan maar. idd. liefs M |
Wow, nou Ratsja heeft helemaal gelijk. En meer woorden moeten we er ook niet voor gebruiken denk ik! Alles, en nog veel te weinig, is al gezegd!
|
Citaat:
Citaat:
Liefs en knuffel! Citaat:
Citaat:
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Veel liefs, Caroline |
[QUOTE]iamre18 schreef: [B][QUOTE]ratsja schreef: [B]prachtig echt waar, een van je beteren. Inlijsten dan maar. idd. liefs M [QUOTE] ja dat is hij wel waard hij is echt prachtig gewoon geweldig caroline heo je het heb geschreven een grote veer in je reet http://forum.scholieren.com/biggrin.gif xxx sylvana |
Citaat:
Liefs, Caroline |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |