![]() |
wat zijn populaire wetenschappen?
kan iemand me dit vertellen?
|
hoppakee... meteen de eerste post hier :D
|
Citaat:
Maar ik heb ook geen flauw idee :D |
Citaat:
oowk leuk n forum openen en dan nog moete zien te achterhale waar da forum over gaat :D |
Populaire Wetenschappen
Alles omtrent mechanica (boten, auto's etc.) en gadgets. Maar ook: hoe ziet onze toekomst eruit? Leven we binnenkort op de maan? |
Ik vind dat dit forum (wat overigens een te breed scala aan onderwerpen omvat om ook maar enigszins interessant te zijn) een betere ondertitel moet krijgen. Kom op zeg, "Alles omtrent mechanica (boten, auto's etc.) en gadgets. Maar ook: hoe ziet onze toekomst eruit? Leven we binnenkort op de maan?", we zitten toch niet in groep 8!
|
Populaire Wetenschappen zijn dingen waar onderzoek naar gedaan is/wordt en die leuk, interessant, handig en of grappig zijn. Een tijdschrift als Kijk draait geheel om populaire wetenschappen. Neem maar eens een kijkje op hun website: www.kijk.nl
Uncle Sam, die beschrijving heb ik zo even uit de mouw geschud. Als je een betere suggestie hebt, hoor ik die graag. |
aha (y) (y) (y)
|
Is et ook de bedoeling dat dit forum et Techniek onderdeel van H&T overneemt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm... Laat dit nog even openstaan voordat Koen en ik hebben overlegd over de announcement...
verder is alles al door dees en geen uitgelegd :) |
Ik heb nog ff wat: Stel je hebt een probleem met een GSM ofso....moet dat dan bij hardware of hier?? Aangezien et onderschrift van Hardware et puur heeft over problemen met computeronderdelen.....
*Lijkt et et beste passen op Hardware, omdat dat al een 'problemen' forum is, en dit meer een 'bespreek' forum...* |
|
eh :p
|
Citaat:
Hoewel... in het onderschrift staat gadgets..... hmmm... Toch denk ik dat je in Hardware meer respons zal krijgen. |
als je niet snapt wat PW zijn kun je hier beter niet komen, dan is het niveau hier te hoog
|
Waarom wordt een meer dan een jaar oude topic geupped :confused:
:nono: |
Citaat:
Hou rekening met het tijdstip van de post. :bloos: |
Citaat:
|
Vergeven doch gesloten. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |