![]() |
Welkom!
Het nieuwe wisselforum is hier. Koen en Tampert worden de forumbazen en zullen een dezer dagen met een mooie announcement incluis beleid op de proppen komen, zodat voor iedereen duidelijk wordt wat hier wel en niet hoort.
Laten we er met z'n allen voor zorgen dat dit een mooi forum wordt, en wie weet dat het een vast plekje in de index verovert. Ennuh, wees lief voor elkaar he. ;) |
Citaat:
|
Heeft Tampert tijd teveel ofzo? :D
Anyway, grappig forum. :) |
leuk :)
|
:cool:
|
Kewl..! Vooral dat deeltje over het leven op de maan... :cool:
|
:d
|
Leuk :)
|
Leuk idee als wisselforum, maar of de Populaire Wetenschappen echt zo populair zijn dat je er een wisselforum van kan maken, daar heb ik zo m'n twijfels over...
|
Citaat:
edit: hier is dat feedback topic waar we het er over hebbne gehad: http://forum.scholieren.com/showthre...+wetenschappen |
leuk idee
hoop dat het ook wat wordt.. |
Citaat:
We will see... :) |
:cool: (y)
|
Citaat:
|
keigoed :cool:
|
Hehe... hier heb ik n tijd op zitten wachten zeg. :D Hoef je niet meer te gaan zitten dubben of het nou op F&L, Exacte Vakken of H&T moet. :)
|
Origineel! :) Dat Zomervakantie-forum begon me al op de zenuwen te werken! ;)
Ripper |
ipv hele lappen tekst te gaan quoten zoals hier is het maybe overzichtelijker, omdat alleen de link (+inleidend kopje te posten)
|
Citaat:
fijn forum dit :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is nou zeg maar het verschil tussen 'populaire wetenschappen' en het voormalige wisselforum 'science fiction'? :o :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat dit een vast forum moet worden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |