![]() |
faces tommorow
Iemand ooit gehoord van faces tomorow ze komen volgende week in mijn stamkroeg maar ik ken ze niet heeft iemand mp3tje ofzo van ze khoor het wel weer
groetjes rock gek |
anders moet je ff op imesh of kazaa kijken ofzo, daar hebben ze hte vast wel...
|
ik zal het voor je uitwerken in een telefaxbericht:
face tomorrow.geniaal.nederlands.emocore.erggoed.for what you are cd. erg goed. stop. |
Citaat:
ja kzou wel willen maar mag ik niet van ons pap mam op comp heben blijkt virussen aan te trekken maar ken je ze wel? |
Citaat:
|
Zeker wel! Gezien op lowlands was super! Vooral energiek..kunnen veel bands nog een voorbeeld aan nemen...
En die cd, dies super! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik gebruik als excuus de hoeveelheid alcohol van gister. het vloeide rijkelijk. en de mini cd: live the dream en de cd single: worth the wait schaf ze allemaal maar aan als je naar concert gaat trouwens... |
geaccepteerd....
Kheb er drie cd winkels voor af moeten lopen, dus de titel zit in mun kop geprint.... :) |
keb de cd gekogt omdat ik er goede dingen over hoorde en omdat het hoesje zo fokkin mooi is, maar keb em eigenlijk nog niet geluisterd, ga ik maar snel doen :)
|
Citaat:
hoeveel heb je ervoor betaald? bij concert was ie 12 euro |
hmmm....ik 17 euro (is het waard hoor) maar kben dus ongelooflijk genaaid door de mensen van free record shop....
|
Citaat:
|
Niet mij ding...ken iemand hier eigenlijk LET IT BURN?
|
Citaat:
|
mmmh, toch maar even reageren... cd's zijn bij shows 10 euro (altijd, behalve op lowlands vorige week), je kan ze ook via de site; www.facetomorrow.net (staan ook wat mp3's) of via www.reflectionsrecords.com bestellen. Uiteraard ook in de winkel, maar dan betaal je gewoon veel meer.... Scheelt heel erg per winkel, maar de meeste winkels gooien er zo 6 of 7 euro bovenop en er is helemaal niks wat wij daar aan kunnen doen....
maar, goede vraag; welke show is dat dan waar de entree 10 euro is? want dat is echt geen toffe prijs!!! |
Citaat:
Maar jij bent een bandlid van FT? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze worden wel steeds groter en dat mag ook, want het is een geweldige band. |
ik heb ze ook gezien op Lowlands en ik vond ze erg stoer, een van de leukste optredens eigenlijk.. ik ga ook maar es naar de cd opzoek denk ik..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
face tomorrow vind ik ook wel cool, heb ze iets van 3 keer gezien denk ik. alleen soms vind ik het iets te schreeuwerig, amar ja, kwestie van voorkeur denk ik zo. ik hou zoiezo niet echt van heel veel geschreeuw, zang vind ik mooier. |
Ik kon op lowlands helaas geen lp vangen... *snif*
|
Citaat:
Naja, als een band om 11 uur 's ochtends op Lowlands al de boel goed wakker kunnen krijgen en ze mee kan laten springen/schreeuwen, dan zijn ze goed! Face Tomorrow roelen!!! |
|
ja is geinige band (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |