![]() |
bevroren vuur
verdwaasd kijkt ze naar het gezicht in het water
zo leeg en koud, heeft zij het nooit gezien de verandering zou elk vocht doen bevriezen en ze stapt op haar ijs geworden gezicht een ijskristallen brug vormt zich voor haar en langzaam bewandelt zij haar pad wetend dat ze niet terug kan naar onschuld dit verleden is versperd door tranen die tot tralies vroren langzaam breekt er een lach op haar gezicht in de verte ziet zij liefde komen zijn vuur ontdooit haar, maar ook haar brug langzaam smelt zij weg in het warme water en zelfs de liefde bevriest... [edit]spelfoutjes[/edit] [Dit bericht is aangepast door Angelleyes (16-01-2002).] |
oh das een zeer mooie gedachte
[kritiek] ik kan het ritme niet goed vinden, kan aan mij liggen? spelfouten: 1,1: verdwaast moet zijn verdwaasd 2,4: verspert moet zijn versperd 3,3: ontdooid moet zijn ondooit ik vind dat altijd erg jammer, spelfouten [/kritiek] de gedachte blijft echter zeer prachtig! mooie stijlfiguren! |
Citaat:
ja sprookjesachtig, wel mooi, maar niet supermooi. maar het is ook het einde van mijn dag, ben niet zo helder |
Citaat:
Citaat:
dit verleden is versperd door tranen die tot tralies vroren deze zin haalt het ritme er misschien beetje uit, maar als je een soort 'rust' leest na tranen gaat ut wel (misschien had ik er een komma neer moeten zetten). iig heel erg bedankt http://forum.scholieren.com/smile.gif Citaat:
tnx allen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |