![]() |
standjes voor beginners??
hoi mensen!
zoals ik pas al schreef heb ik het pas voor het eerst gedaan en het deed best wel een beetje pijn, eerst lukte het gewoon niet maar uiteindelijk lag hij onder en ik ben boven op hem gaan zitten en heb hem zo naar binnen geleid. zijn er andere standjes die makkelijk zijn als het nog een beetje moeilijk gaat? hebben jullie tips? ik onder hij boven lukte nog niet echt, dan ging die er nie in....... ennuh, we waren ook de hele tijd aan het zoenen tijdens het neuken, doen jullie dat ook? thxs |
hier ben ik ook wel benieuwd naar, ben zelf nog maagd en me vriendin ook, dus wat tips zou handig zijn over het standje :)
|
kgeloof dat we de enige zijn die daar benieuwd naar zijn.... duzz probleemgeval, maja
|
Ik denk dat in het begin hij boven ( wat bij jullie nog niet lukt; blijven oefenen :) ) of jij boven het makkelijkst is. En natuurlijk kun je daar in ook variëren, jij kunt bijvoorbeeld meer naar achteren leunen en andere bewegingen maken, geeft gelijk weer een heel ander gevoel.
Maar begin niet gelijk met je benen in je nek ofzo :D |
ik vond doggy wel makkelijk en missionaris met een kussen eronder.
|
Citaat:
Citaat:
|
Zoenen deden wij niet de hele tijd, maar je moet er gewoon de tijd voor nemen en hem goed helpen. Het is altijd effe een spannend moment bij de eerste paar keren sex.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |