![]() |
Norma Jean
Deze band is echt supergoed, heb deze week de cd
' bless the martyr, kiss the child' gekopieerd, en ga hem nog wel kopen denk ik. Het is een beetje snoeiharde metalcore, met een toegankelijke schreeuw, maar niet echt toegankelijke gitaarstukken. Wel erg cool, het is soms een beetje te vergelijken met Jane, Skycamefalling misschien, darkest hour en shadow's fall. Ze heetten vroeger luti-kriss en brachten onder die naam de cd ' throwing-myself uit' De homepage: www.hxc.com/normajean down deze nummers eens (ze hebben uiterst vreemde songtitels): the whole world is counting on me & they don't even know memphis would be laid to waste pretty soon I don't know what but something is gonna happen veel luisterplezier |
ja Friso, ik ga het wel luisteren..... :D
|
Ik zal het is downen
|
Ik vind ze toch iets harder dan de bands die je noemde. Desalwelteplus een BRUTE band.
|
Citaat:
|
het zal wel te hard voor mij zijn maar vooruit i'll try it...
|
Citaat:
dit is een beter url btw http://www.normajeannoise.com/# |
is wel vette muziek .....ze zijn in Nederland geweest ..zijn wel goed!
|
Check deze titel:
"I used to hate cellphones, now I hate car accidents" :D Norma Jean zijn erg goed, heb de ceedee ook! Erg bruut! |
heb hem inmiddels gekocht (zie openingszin)
concert gemist :( (was bij spineshank en chimairaen had beter naar NJ kunnen gaan, maar ja verplichtingen ;) ). wat een vette shit is dit toch zeg. check ook die 5-song ep uit en 'throwing myself' toen ze nog luti-kriss heetten. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met posten en ga dood. |
Citaat:
|
ik vroeg je in dat andere topic ook n paar normale vragen , weet je nog?
|
Citaat:
|
Citaat:
ga nu niet de hypocriete idioot uit hangen. Ga naar bosnie en vind een verdwaalde tank. smijt je daar maar onder. ik ben alles wat jij zegt zat. stompzinnig pubertje. |
Citaat:
|
Citaat:
En leer jij nou maar eerst wat het woord psychisch betekent, kleur je kleurplaten in en kom dan eens terug. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen weet je wel wat je daar zegt jongen? ten eerste: -je hebt nog geen enkele hypothese gesteld. Dus welke hypothese heb je het over -Die (verzonnen)hypothese zou betrekking moeten hebben met mijn geest? -En dat is ook nog eens grootheidswaanzin. Dus in feite vind je jezelf dus heel erg goed, maar heb je wel een geestesziekte. prima , prima. de zandbak is om de hoek. het gaat er trouwens niet om of die beledigingen of kleinerende shit je raakt, maar dat ik het ventileer. en het is overduidelijk dat je er moeite mee hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en nu gaat ie dicht. Dit soort onzin vecht je maar op msn uit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |