Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   VMA awards thread (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=202531)

86dagreed 31-08-2002 16:56

VMA awards thread

Zullen we hier de video music awards eens gaan bespreken? Wat is je opgevallen, wat vond je cool, enz....

Ik vond:

Kylie minogue er , zoals altijd, lekker uitzien
pink leek net een fucking junkie

Eminem werd gedist, dat is cool
de presentator was een halve mongool, behalve die grap over fat joe was cool

en verder......

IEMOW-KOR 31-08-2002 17:02

The Hives waren erg gedreven vond ik. vond de stem van Axl Rose enorm tegenvallen, haalde veel noten niet.

Femme-Fatale 31-08-2002 17:08

Ik vond het wel lache dat Eminem die award door Christina Aguilera uitgereikt kreeg, terwijl hij haar zo had gedist enzo..

GRRR 31-08-2002 17:08

Citaat:

IEMOW-KOR schreef:
The Hives waren erg gedreven vond ik. vond de stem van Axl Rose enorm tegenvallen, haalde veel noten niet.
ja och na 2 jaar de bitch van celmaten te spelen heb je ook geen stem meer over.

86dagreed 31-08-2002 17:19

axl rose was dik geworden en die mafkezen band, als slash dit had gezien, had hij in zijn hoed gescheten en die opgestuurd.

disaster 31-08-2002 17:24

Citaat:

86dagreed schreef:
Zullen we hier de video music awards eens gaan bespreken? Wat is je opgevallen, wat vond je cool, enz....

Ik vond:

Kylie minogue er , zoals altijd, lekker uitzien
pink leek net een fucking junkie

Eminem werd gedist, dat is cool
de presentator was een halve mongool, behalve die grap over fat joe was cool

en verder......

tell me the joke, missed it :)

86dagreed 31-08-2002 17:27

hij zei dat er nieuws binnen was gekomen:

fat joe had een van de olsen twins opgegeten..

britney leek trouwens wel op een fucking biker
en christina probeerde een neger te zijn

het is WINNER niet winna

Dory 31-08-2002 20:28

toen avril lavigne samen met lisa marie presley ofzo, een award moest uitreiken. Die zagen er wel grappig uit naast elkaar :)

138 01-09-2002 01:35

uhm uhm ik niet begrijp zit axl rose bij the hives ofso of ben ik nu dom bezig? :D

Femme-Fatale 01-09-2002 09:03

Citaat:

eris schreef:
toen avril lavigne samen met lisa marie presley ofzo, een award moest uitreiken. Die zagen er wel grappig uit naast elkaar :)
Hoe lang is zij ze ziet er wel heel klein uit, ook in haar clip als ze op het einde tussen die jongens loopt.

86dagreed 01-09-2002 09:56

avril lavigne zuigt, kilo make-up beetje punk proberen uit te hangen op gewone popmuziek...

eXo 01-09-2002 10:06

Citaat:

86dagreed schreef:
avril lavigne zuigt
dat komt goed uit :D

MCH 01-09-2002 10:55

Die jurk van Lil' Kim (?) :eek:

Rioto 01-09-2002 11:16

Het leek wel een verkleed party zo ernstig maar ja ze zetten zich zelf voor lul .
Ik ben benieuw hoeveel keer britney zich zelf verkleed heb die dag.

86dagreed 01-09-2002 11:19

Citaat:

eXo schreef:
dat komt goed uit :D
haha (Y)

machine_gun 01-09-2002 12:01

Toen TLC op kwamen vond ik het wel zielig eigenlijk. Om dat ze zonder Lisa LopeZ waren, en bla bla...was wel sneu...

En ik vond toen, ik weet de naam niet meer, (de hives, strokes ofzo, ben daar niet echt op de hoogte van, iets in die richting) een award kregen, dat wijf wel zo vaag. Die ene met dat donkere lange haar. Ze stond daar echt zo bij van " HAI IK BEN EEN DOOS"

86dagreed 01-09-2002 12:09

the white stripes.

machine_gun 01-09-2002 12:10

die ja!

Femme-Fatale 01-09-2002 15:46

Ik vond het wel cool dat Michelle Branch de kijkers keus had gewonnen, en ze zag er ook heel leuk uit niet overdreven ofzo ne als de rest.

@ngel from Hell 01-09-2002 15:52

!!!Linkin Park!!!Ik vond het funny toen Chester liep en weer terug rende naar Samantha (sweet)

Rhinus 01-09-2002 15:52

Michelle Branch is echt heel knap. Als ze ooit optreed in NL ga ik d'r versieren.

kaleidoscope 01-09-2002 16:14

Citaat:

Rhinus schreef:
Michelle Branch is echt heel knap. Als ze ooit optreed in NL ga ik d'r versieren.

Ik wens je veel succes :D

Ik vond eminem een beetje raar kijken toen hij de zoveelste award kreeg uitgereikt..hij zat daar in die stoel van...damn nee niet alweer opstaan :rolleyes:.
Ik vond guns n roses heel erg tegenvallen.
Ik vond avril lavigne zich heel erg gedragen als een 12 jarig meisje.
Ik vond dat gwen stefani een onwijs koele rok aan had.
En ik vond die presentator na een tijdje een beetje irriterend.

#JumpDaFuckUp!# 01-09-2002 16:28

Citaat:

CemetarySlut schreef:

Ik wens je veel succes :D

Ik vond eminem een beetje raar kijken toen hij de zoveelste award kreeg uitgereikt..hij zat daar in die stoel van...damn nee niet alweer opstaan :rolleyes:.
Ik vond guns n roses heel erg tegenvallen.
Ik vond avril lavigne zich heel erg gedragen als een 12 jarig meisje.
Ik vond dat gwen stefani een onwijs koele rok aan had.
En ik vond die presentator na een tijdje een beetje irriterend.

Eminem keek zo omdat die award werd uitgereikt door Christina Faguilera en hij haar nogal door het slijk heeft gehaald :cool: maar hij dacht dus vast zoiets van FUCK, nu moet ik mezelf dus voor al deze mensen bewijzen, want ik ga die trut dus echt niet aanraken (dat kon je zien aan die afstand tussen die twee bij het uitreiken)

#JumpDaFuckUp!# 01-09-2002 16:33

Citaat:

machine_gun schreef:
Toen TLC op kwamen vond ik het wel zielig eigenlijk. Om dat ze zonder Lisa LopeZ waren, en bla bla...was wel sneu...

En ik vond toen, ik weet de naam niet meer, (de hives, strokes ofzo, ben daar niet echt op de hoogte van, iets in die richting) een award kregen, dat wijf wel zo vaag. Die ene met dat donkere lange haar. Ze stond daar echt zo bij van " HAI IK BEN EEN DOOS"

volgens mij was ze stoned ofzoiets :cool: bij de mtvvideomusichalawards of hoe je die awards ook noemt. Ze was er iig niet "bij"

ow enne dat van TLC vond ik ook gewoon heel erg, ik moest zelfs bijna ervan huilen, want tja..ze is er niet meer en zij was zeker wel de leukste met haar raps :(

EnangQ 02-09-2002 08:30

http://us.news1.yimg.com/us.yimg.com...3825549431.jpg

fruitmand 02-09-2002 08:59

ik vond het optreden van justin timberlake wel goed :o
die gast moet gewoon solo gaan, is veel beter...

verder vond ik er niet zoveel aan
was wel grappig toen eminem uitgeboed werd (i hate him)
verder vond ik dat the strokes de mtv2 award had moeten winnen. of the hives...een van de 2
ehhh...dat was het:)

Roos 02-09-2002 15:29

Chistina Aguilera is zwaaaarrr aan de coke ofzo...

Infaustus 02-09-2002 16:07

Citaat:

rosi schreef:

of ze was zwaaaaarrrrr sssssstoooooned ofzooooo :rolleyes:

disaster 02-09-2002 17:07

Citaat:

Elvira schreef:
De presentator was erg irriterend.
Toen TLC opkwam, vond ik echt zielig, maar mooi stukje enzo.
Christina Aguilera was ook erg irriterend, bijna een heroine hoer, en ze praatte alsof ze net half was klaargekomen. Erg nep.
En verder vond ik dat stukje met Moby en Eminem en dat hondje erg cool ghehe, Eminem wilde geloof ik bijna gaan slaan. En daarna werd ie dan ook nog eens vet op het podium uitgejoeld, omdat ie naar iemand dreigde degene op zijn bek te slaan. Eminem was voor mij de grote loooooser van de VMA.

hij wilde moby op z'n bek slaan, althans hij zegt dat te willen, maar stiekem zal ie het nooit doen... tis maar een imago he, iig een ongelovelijk loser ja :)

In Your Room 02-09-2002 17:17

- die Left Eye tribute van T-Boz & Chili was heel touching :( wel heel erg mooi!! (y):)
- michelle branch zag er heeel mooi uit, en die outfit vond ik heel erg gaaf (y):)
- avril lavigne deed heeeeel irritant....of lag dat aan mij?

hm....dat was het zo wel even geloof ik...

Triloxigen 02-09-2002 17:27

Ik heb alleen maar stukjes gezien,
Pink zag er idd niet leuk uit, die enerlaatste clip daar zag ze er wel cool uit..

Verder vond ik die ene vent die allemaal bands nadeed grappig
[meer hebbik ook niet gezien :)]

bertbart 02-09-2002 17:41

:(
het schijnt dat ik veel gemist heb...

Heb alleen die grap over fat joe gehoord, erg goed(y)
Heb het pakje van britney gezien, erg :cool: Alleen ging ze ook nog optreden? Want dat heb ik dan gemist:(

ForestSpirit 02-09-2002 18:52

Die 'Eminem' vind ik zo'n vreemd figuur....BAH! (n)

en dat van MJ Blige vond ik best zielig omdat ze bijna moest huilen enzo, maar mijn moeder zat d'r uit te lachen omdat ze zo zat te schreeuwen "THANK YOU JESUS!!! BLAH"
En dat van TLC was best zielig :(
Het optreden van Sheryl Crow vond ik ook wel leuk...

Tot zover mijn nuttige ( :rolleyes: ) reply

RuffThugg 02-09-2002 19:04

Ik vond die presentator wel cool, vooral dat ie al die stukjes ging zingen van eminem, nelly, enrique, avril lavigne en nog een stukje met James Brown.

Misschien was dat het enige leuke maar ik heb ook voorderest niet gekeken.

Iemand een url van dat stukje dat ie eminem, nelly, enrique en avril lavigne parodieert?
(anders ga ik wel ff kijken op kazaa)

Retarded 02-09-2002 19:08

Justin Timberlake was echt goed.. .die gozer kan dansen he... damn.. en dat nummer is echt een toppertje... typische neptunes productie weer... Hou ik wel van :D

PaulSimon 02-09-2002 21:19

Citaat:

RuffThugg schreef:
Ik vond die presentator wel cool, vooral dat ie al die stukjes ging zingen van eminem, nelly, enrique, avril lavigne en nog een stukje met James Brown.

Misschien was dat het enige leuke maar ik heb ook voorderest niet gekeken.

Iemand een url van dat stukje dat ie eminem, nelly, enrique en avril lavigne parodieert?
(anders ga ik wel ff kijken op kazaa)

dat is precies t enige stukje dat ik heb gezien! dat was op zich wel lache, maar toen gingen we iets anders kijken....wat ook al weer :confused:

Sookie 02-09-2002 23:00

Citaat:

iamadarkangel schreef:
- die Left Eye tribute van T-Boz & Chili was heel touching :( wel heel erg mooi!! (y):)
- michelle branch zag er heeel mooi uit, en die outfit vond ik heel erg gaaf (y):)
- avril lavigne deed heeeeel irritant....of lag dat aan mij?

hm....dat was het zo wel even geloof ik...

Ben het helemaal met je eens!

De optredens waren naar mijn mening wat minder vergeleken met vorig jaar. Vorig jaar was Alicia Keys' optreden het hoogtepunt! (y)

86dagreed 02-09-2002 23:08

Citaat:

#JumpDaFuckUp!# schreef:

Eminem keek zo omdat die award werd uitgereikt door Christina Faguilera en hij haar nogal door het slijk heeft gehaald :cool: maar hij dacht dus vast zoiets van FUCK, nu moet ik mezelf dus voor al deze mensen bewijzen, want ik ga die trut dus echt niet aanraken (dat kon je zien aan die afstand tussen die twee bij het uitreiken)

hij heeft haar omhelsd:

http://www.mtv.com/news/articles/145...headlines=true

check de link.

Verder: christina aguilera vond ik er dus uitzien als een neger. HET IS WINNER. Niet Winna.

En die kerel van Linkin Park zag eruit alsof ie doodging aan een terminale ziekte ofzo

Verder heeft triumph (die hond die bij moby zat) eminem goed te pakken gehad, meteen kwamen zijn ' people' te hulp, hij wou niet reageren op wat hij zelf gezegd had. Erg slecht, dean moet je het niet zeggen, hij is een sukkel en een pussie die maar een

check deze link, wat moby te zeggen had:

http://www.moby.com/cms/viewdiary.a...iewType=Current

hij is toch de winnaar :p

Hij (eminem) had ruzie met Icp ook, en die shaggy bood een boxwedstrijd aan en wou hij niet. Ik zou trouwens ook niet met een gefreakte, cola-fanaat, over trailerparkbitches zingende freaky clown willen vechten.

Elektro M.J. 04-09-2002 17:41

Citaat:

charmedkiz schreef:
Ik vond het wel cool dat Michelle Branch de kijkers keus had gewonnen, en ze zag er ook heel leuk uit niet overdreven ofzo ne als de rest.
Ja eg wel!
Cool he?
En Avril is zo'n 163 centimetertjes ofzo.. :)

Sookie 04-09-2002 20:26

Citaat:

ViTa schreef:

Ja eg wel!
Cool he?
En Avril is zo'n 163 centimetertjes ofzo.. :)

Alleen vergat ze tijdens haar speech de fans te bedanken. Ze heeft het later wel weer goedgemaakt in de post-show :)

desteny's 05-09-2002 17:55

ik vond het optreden van p. diddy goed met usher loon, pharell, busta enz. en die optreden van justin en toen marry j. blidge haar award op ging halen deed ze een beetje vreemd

IEMOW-KOR 05-09-2002 18:10

Het gaat dus meer om het uiterlijk en hoe cool je bent dan om de muziek.
hmm volgens mij was dat vroeger bij die awards wel wat minder.

superpoepdoosje 05-09-2002 18:50

Koel:
-zangers en zangeressen die werden nagedaan
-Eminem
-Avril Lavigne
-the Osbournes
-Linkin Park

Ging wel:
-Pink
-Shakira

Zaad:
-Christina Aguileira (of hoe je t schrijft :rolleyes: )

veel dingen ben ik al weer vergeten..

@ngel from Hell 05-09-2002 19:38

wat ik wel dom vond van die ene van TLC met zwart haar is dat ze toen Jimmy host nadeed ze heel ging lachen ja beetje dom misschien maar IK vind dat je dat niet doet en dan latr huilend het podium opkomt zal wel weer aan mij liggn

(dat zie je als ze Gwen Stefani filmen en dan is die op de achergrond)

Stevill 06-09-2002 07:32

Citaat:

rosi schreef:
onzin man.

Avril Lavigne zei dude en daarom is ze cool.

Rioto 06-09-2002 11:57

Citaat:

86dagreed schreef:

Hij (eminem) had ruzie met Icp ook, en die shaggy bood een boxwedstrijd aan en wou hij niet. Ik zou trouwens ook niet met een gefreakte, cola-fanaat, over trailerparkbitches zingende freaky clown willen vechten.

kijk dat is style wat die gasten van ICP wouden ...die eminem heb alleen maar een grote bek .....maar die lui van ICP hebben een grote bek en lef ! Respect (y)

die eminem zou helemaal gaar geslagen worden en huilen om m,n mammie (y)

eXo 06-09-2002 12:17

Citaat:

Rhinus schreef:
haha (y) zet 'm op!

Lakini's Juice 07-09-2002 12:14

TOP:

De presentator :D
Shakira (y)
Moby, toen ie MM ging uitjoelen (y)
P!nk :D hoezo bezopen
Lisa Marie Presley (damn die is echt lekker)
Kelly Osbourne :D
TLC (damn wat had ik het met die meiden te doen :( )

FLOP:

Eminem, nuff said
Britney die Michael Jackson verkeerde award uitreikt, doos! :rolleyes:
Hives/Strokes of hoe die eikels ook heten :rolleyes:

Gwenniej 07-09-2002 16:29

Ik vond Gwen Stefani HEEEEL erg cool!!! Ze zag er wel cool uit! behalve dat homo tasje kon echt niet :D

de rest van no doubt zag er natuurlijk oowk cool uit, en ik vond t cool dat ze allemaal wat gezegt hebben, en dat de camera wel aardig vaak gericht stond op Gwen in het publiek :)

En uhmmm een doos zei "ik denk dat ik nog dronkener ben als pink" of zoiets... dat was een beetje op de "grap" van Pink teren.. want tsja zij wou oowk applaus enzow uit t publiek.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.