![]() |
Korfbal
...wie zit dr op??? wat vind je ervan ???
ik zit dr op!! dr zijn vast al weet ik veel hoeveel topics over maar dat boeit niet!! |
Citaat:
|
Ik zit er op, en ik doe t al twaalf jaar en t verveelt me niet. De vereniging is heel gezellig en jah:) Ik kan er gewoon niet wegkomen ;)
|
korfbal de gexte :mad:
|
Citaat:
|
Wát is er boeiend aan om te lezen hoeveel jaar iemand op korfbal zit? Mis ik nu iets? Dit soort posts zijn altijd aankondigingen, de voetbalmensen krijgen dan enigszins gelijk dat korfbalmensen enigszins dom zijn. Kan'k nie zo goe hebben eiglijk.
Als je nou eens lekker een s.com team opricht? Gewoon voor de studentenliga. |
"delete posts"-actie! En nu wil ik hier (en op het rest van sport) geen onzinreply's zien. Ga met de auto'tjes spelen als je je verveeld.
Neen, ik speel geen korfbal en ik ben nog nooit bij een club geweest en in de toekomst ook niet van plan om bij een club te gaan. Maar ik ken de sport wel. Vrij goed zelfs. |
Ik zit er niej op, reden: Je kan geen ego-acties ondernemen :p :o
|
Ik zit er niet op, als je nou kon dribbelen had ik het wel leuk gevonden maar nu niet echt, zelfde als darkshooter dus.
|
Citaat:
|
Ik heb er 7 jaar op gezeten maar ivm een aantal dingen moest ik er voor mezelf af. Tis een hele leuke sport en gemengd dus dat maakt het ook leuk. Verder is het niet moelijk te begrijpen en dergelijke. De club waar ik zat was ook altijd vet gezellig
|
nooit, en ik heb er echt zo me redenen voor..
|
halloow dan...
mjaah ik zit ook op k'bal :)(y) is ckers kewle sport en super gezelliej ook.... zit der nu ehmz...bijna 12 jaar op...en k vind uht nog steeds zuper vetjuhnz heur!! :):) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |