Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   een MUST voordat je je huis verlaat en je je gemakkelijk voelt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=202982)

#JumpDaFuckUp!# 31-08-2002 23:52

een MUST voordat je je huis verlaat en je je gemakkelijk voelt

Heb jij een bepaald ritueel, voorwerp, kledingstuk, accessoire, of versiering (lees:make up:)) waar je nooit zonder het huis zou verlaten of heb jij helemaal niets waaraan je zo aan gehecht bent of gewend bent geraakt?

Ik had een tijdje heel erg dat ik niet zonder m'n walkman/discman het huis uit kon. Ik moest gewoon me favoriete muziek op hebben als ik op straat liep of aan het openbaar vervoer deed. Ik voelde me anders zo kaal. Ik heb ook wel een kauwgom periode gehad. Qua ritueel: Ik zou nooit het huis uit gaan-tenzij geval van noodzaak- zonder me gedouched te hebben,me tanden te hebben gepoetst en mijn haar uitgekamd te hebben(lees: dagelijkse workout voor me armen) en zonder me wenkbrauwen bij te werken want ik ben een bert-brauw lijder, waar overigens voor het publiek helemaal niets van te zien is:p. Verder zijn me sleutels een absolute must, wat geld en een bh:D Ik vind het niet mooi als je gewoon die tepels door die kleding ziet (sloerie :p , niemand moet dit persoonlijk opvatten :rolleyes: ) Enne me benen moeten glad zijn in het geval van iets korts anders heb ik er scheit an:o
---------
ow en ik ben een paar dingetjes vergeten (bij jullie afgekeken :o ) me tas is ook altijd een must. Ik kan me geen enkele dag herinneren dit jaar dat ik me tas niet bij me had met de gewoonlijke troep erin. Me gsm was ook een tijdje een must totdat ik m verkocht en hoe kon ik deze nou vergeten :confused: Een Horloge!!! Ik moetttttt weten hoe laat het wel niet is.
--------------
Okey nu jij:p

Paranoide 01-09-2002 00:45

ik sleep altijd en overal mn tas met me mee, ik zou niet weten hoe ik zonder zou leven :)

aansluitend neem ik dus alles mee wat er in mijn tas zit: cd's, discman, agenda, armbandjes/oorbellen, extra panty, haarelastiekjes, make-up, geld, sleutels, pennen, een kladblok, kortom ontzettend veel zooi.

qua rituelen: ik wil altijd even mijn kat geaaid hebben voordat ik de voordeur uitloop :)

SpiritX 01-09-2002 01:30

Ik zou nooit de deur uitgaan zonder gel in mijn haar :D...
Voor de rest zijn weinig dingen echt een 'must'....

Hukkie 01-09-2002 10:05

Citaat:

Paranoide schreef:
ik sleep altijd en overal mn tas met me mee, ik zou niet weten hoe ik zonder zou leven :)
*herkenning alom* :) Tas=must, met bijbehorende troep uiteraarsch; extra haarbanden, make-up: minimaal eye-liner, portomonee, horloge, soms een trui of een vest erbij.

Ik ga de deur niet uit zonder er een beetje fris en verzorgd uit te zien en ik moet voor ik naar school ga even weten of mn kraai in de buurt is.

Quiana 01-09-2002 10:35

:D ja, een tas heb ik altijd wel bij me.
Standaard zit erin:
Make-up, spiegeltje, kam, mobiel, discman,deo, xtra zalf voor m'n eczeem, nivea *zeer droge huid heeft*, nagellak (voor ladders in panty), vijl, portemonnee, sleutels, abbonnement *bus,tram*, en in de zomer nog een zonnebril (die ik weer kwijt raak ;))
Vaste rituelen?
Hmz, 's ochtend iig douchen, scheren en opmaken. Voordat ik de deur uitga neem ik meestal nog wel een bolletje mee om te eten :) *verslaap me altijd*
Mja, dat was t zown beetje :)

vixen 01-09-2002 10:56

Ik neem altijd mn tas mee, en mn discman (als mn stupid zus die niet gepikt heeft). In mn tas zit altijd mn dagboek en mn eyeliner en mn portemonnee en uhmzz...een pen.

Pebbles 01-09-2002 11:10

Ik neem mn portemonnee mee, en sleutels.. das zoown beetje alles..

En ik poets altijd mn tanden en kam mn haar voordat ik weg ga..

feline 01-09-2002 11:19

Mn tas, maakt niet uit of er iets in zit of niet :D

damaetas 01-09-2002 11:21

sleutels :rolleyes:

mn ring die ik van mn ouders heb gekregen, ik vin um supermooi, en als ik em vergeten ben dan heb ik op een of ander moment wel zoiets van: "ow, ik ben um vergeten :("

Mysterons 01-09-2002 11:23

tas, (schooltas of hele coole zijtas), daar zit automatisch in: geld, zakdoekjes, kauwgom, pepermunt, make-up, spiegeltje, etui, agenda, (en ook heelboel veters en tandenborstels maar die hangen er aan)

altijd sieraden om of 'gloves'

bijna altijd make-up

gekleurde sokken!

de kat aaien

mood indigow 01-09-2002 11:47

ik neem altijd me tas mee.. anders voel ik me gewoon kaal, lomp gehandicapt ofzow..

en voor de rest heb ik niet echt wat..

owjah altijd me hond een aai geven :D

punkyfish 01-09-2002 12:00

Meestal wel een tas bij, maar soms heb ik van die momenten waarop ik echt géén zin heb in een tas. Dan prop ik mijn foon + portemonnee gewoon in mijn broekzakken.
Heb ik wel een tas bij, dan zit er in: foon + portemonnee + Mentos/pepermunt/kauwgom + meestal een vest als ik laat thuis kom + agenda + etui + (meestal) fototoestelletje + flesje water :o + iets wat ik eventueel nodig heb op dat moment... :)

Van die rituelen heb ik trouwens niet echt geloof ik...

Roxy 01-09-2002 12:26

hmm gewoon doesjen, tandenpoetsen enzow... ennuh eigenlijk wil ik ook altijd iig wat mascara en wat poeder net onder mn oog *heeft stom wit stuk huid onder dr ogen*

verder hoef ik nie perse een tas mee te nemen... ligt er aan hoeveel zooi ik mee moet nemen... als het nie zo veel is stop ik liever mn dingetjs in mn zakken.. discman is minder noodzakelijk dan vroeger maar jah toen zat ik 3 uur per dag in de trein en nou niet...

Roos 01-09-2002 12:54

Een elastiekje voor m'n haar, zodat ik het ff snel vast kan doen.

En wat geld, vind ik een prettig idee voor als er iets gebeurd, dan kan ik altijd een taxi nemen ofzo.

Nigo 01-09-2002 12:57

-halfwakker worden
-wekker in elkaar bashen
-wakker worden
-douchen
-gezicht reinigen
-tandjespoetsen
-aankleden
-haar doen
-geurtje opdoen
-mobiel pakken
-tas pakken
-bus pakken
-terug rennen
-jas pakken
-bus pakken/missen

Chelsea 01-09-2002 13:56

een kilo make-up iig, verder geld, telefoon, make-up, sigaretten en een beetje troep sleutels enz

UnUsual 01-09-2002 14:01

ik moet altijd geld meehebben :confused:
enne verder weet ik het niet zo goed :(

June bug 01-09-2002 15:33

M'n horloge... Als ik zonder horloge de duer uitga, dan word ik gek, en loop de hele dag op m'n pols te kijken, zo van: shit ow ja, horloge vergeten... Ook als ik m'n ringen niet om heb ben ik geneigd terug te gaan...
Voor de rest neem ik altijd geld mee, lippenbalsem (kan ik ook niet zonder), sigaretten, (aansteker is dan ook wel makkelijk), en soms een flesje water, als het warm is buiten. Ow ja, en soms ben ik in de mood voor discman op de fiets enzow, dan neem ik die ook mee. (ik hoef nooit vaak ver te reizen, dus dat is zelden).

Built to last 01-09-2002 15:38

tabak

Rhinus 01-09-2002 15:46

Mp3-speler.

eztah 01-09-2002 16:02

Nooit zonder: mn sjaal , portomomonee+sleutels.
De rest wisselt af.

kaleidoscope 01-09-2002 16:08

Altijd een tas,blackbook,sleutels,make-up,sigaretten/shag,shawl en soms een vestje of extra truitje mee.

rituelen behalve de normale dingen als tandenpoetsen niet echt,najah...een achtervolging door het huis om mn kleine broertje een kusje te geven wattie nooit wil :)

Nigo 01-09-2002 16:09

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Altijd een tas,blackbook,sleutels,make-up,sigaretten/shag,shawl en soms een vestje of extra truitje mee.

rituelen behalve de normale dingen als tandenpoetsen niet echt,najah...een achtervolging door het huis om mn kleine broertje een kusje te geven wattie nooit wil :)

*Jaloers op kleine broertje is* ;)

Li 01-09-2002 16:28

Discman met relaxte muziek
Sinds twee maanden echt onafscheidelijk met m'n mobiel:)
Lipgloss

Moet ik altijd bij me hebben als ik ergens naartoe ga..

punxnotdead 01-09-2002 16:39

-me portomonee (incl. geld pinpas busabonnement etc.) (vergeet ik vaak moet ik terug naar huis en mis ik de bus )
-sleutels
-kleren +een jas als het koud is (anders voel ik me zo naakt :p )
dat ik het belangrijkste
verder meestal nog
-horloge
-discman en soms extra cd's

LittleLucille 01-09-2002 17:23

jas..
sleutels..
mobiele...
maar heb echt nooit iets gehad van als ik geen make-up op heb '' ga ik niet de deur uit'' ...

het ligt er ook aan waar k heen ga... als ik naar school ga heb k ook fiets en rugzak bij... och jah :o

Q_GIRLY 01-09-2002 18:04

Sleutels, OV-abo, gsm, haarelastiek, pen, spiegeltje.
Dat heb ik mee als ik geen tas bij me heb en als ik wel een tas bij me heb zit er meestal nog een discman in, cd's, handsfree-setje van me gsm, make-up, block-note-tje.
:D

En me horloge moet altijd om plus nog 2 armbandjes.

Black Rainbow 01-09-2002 18:21

wat ik iig vrijwel altijd meeneem:
Tas, portomonee, OV jaarkaart, sleutels, mobiel, discman, cd's, batterijen, bankpas/geld.

wat ik moet doen voordat ik de deur uit ga:
douchen, haar doen, lenzen in, mailtjes checken

UnUsual 01-09-2002 18:59

oja ik weet al iets, ik loop altijd eerst zonder jas naar buiten, kijken hoe het weer is.. ALTIJD :confused:

gentleman 01-09-2002 20:01

horloge, gsm, portemonnee....

Lil_DarkAngel 01-09-2002 20:05

eh, ik kan niet zonder mijn lippenbalsem, horloge, oorbellen en zeker niet zonder mijn mobiel de deur uit! :D

rodina 01-09-2002 20:06

Mn horloge, ik vind 't zoooo irritant als ik geen tijd heb, een elastiek voor m'n haar.

Blubje 02-09-2002 13:15

kheb altijd een tas bij. daarin: telefoon, portomonnee, lippenbalsem(ga nooit zonder weg!) uhm pen, wat papier(altijd handig?!) haarelastiekje, en soms nog veel meer zooi :)

verder heb ik altijd mn horloge aan, ik kan niet zonder, dan wordt ik echt gestoord.

rituelen heb ik niet echt geloof ik...neuh kan zo nix bedenken, ik zal dr s op letten, misschien heb ik ze onbewust wel ;)

paco de taco 02-09-2002 13:53

pet - portomonee - sleutels - horloge - telefoon - kleding om aan te hebben

the exploding boy 02-09-2002 14:25

I.i.g. tanden gepoetst en gedouched.

En de kat moet ik altijd gedag gezegd hebben en de vis :rolleyes:

Als ik naar buitren ga heb ik i.i.g. m'n tas bij me, zonder mijn tas zou ik de hele tijd het idee hebben dat ik hem ergens heb laten liggen. En standaar in mijn tas zitten:

sigaretten, aansteker, pen, papier, make-up, portemonnee, en als het erbij past mijn dromenboek en een shawl. (alhoewel die laatste 2 er zowat nooit meer in passen :()

LeRatLuciano 02-09-2002 16:45

MD met genoeg muziek op schijfjes

Tasje/telefoon/strippenkaart/geld

Rat

*Fallen Angel* 02-09-2002 16:48

wallflower zegt :

Ik moet koffie op hebben en mn discman bijhebben...

Belle 02-09-2002 17:16

zonder mn pentagram om mn nek ga ik de deur niej uit, maar nou doe ik dat ding nooit af, dus daar hoef ik niet op te letten.
En verder, nja ik moet mn tanden gepoetst hebben en me gewassen, maar das logisch lijkt me

freakjuh 02-09-2002 17:50

ik moet iig een tas bij me hebben, sleutels, geld, telefoon :o, ov...

ik moet ook wel schoon (lees: gedouched) zijn, en men tanden hebben gepoetst etc...zonder make-up voel k me ook wel kaal..en zonder sieraden..

Black Sugar 02-09-2002 18:19

Mijn portemonee. Ik ga echt de deur niet uit zonder dat ding, ben altijd bang dat als ik hem niet bij me heb ik hem nodig heb.

Denise84 02-09-2002 20:24

make-up, bijna altijd. Een must voordta ik de deur uitga is in de spiegel kijken (ijdeltuit :o ) Meestal moet ik ook een horloge aan, gewoon ontzettend onhandig zonder tijd en trouwens ook mooi iets om je arm te hebben. Meestal ook ketting.
En geld natuurlijk, altijd handig! Oja, en telefoon als dat kan.

~Frederique~ 02-09-2002 20:41

horloge, sleutels, geld, haarelastiekje, gsm...meestal frot ik dit altijd wel in een tasje, soms gewoon in m'n broekzakken

Heelduh 02-09-2002 21:40

Lippenbalsem!!!! Daar ben ik echt verslaafd aan.
Sleutels & horloge zijn ook heel belangrijk.
M'n tas heb ik niet altijd bij me, zowel dan zit daarin portemonnee, mobiel, lenzenbakje, pen, maandverband, zakdoekjes.

superpoepdoosje 02-09-2002 21:45

de ring van mn oma :)

Eva* 03-09-2002 02:49

Het voelt wel erg prettig om m'n tanden te hebben gepoetst voor ik het huis verlaat.
Ook neem ik meestal m'n telefoon mee.

Maar het is beide geen must voordat ik het huis verlaat. Er is niets waar ik (geestelijk) aan vast zit voor als ik effe het huis uit ben.

Micia 03-09-2002 09:50

make up in de meestal wel... en me haren kammen :) (voor de hond uitlaten) voor naar school en naar vrienden toe altijd douchen, opmaken, haar doen, tanden poetsen

Gwen. 03-09-2002 10:31

Kleding en make-up

de Duif met de Bijl 03-09-2002 12:59

mn haar moet goed zitten en mn make up ook :p

verder: armbandjes/kettingen, maar dat is gewoon standaard als ik me aankleed, gaat automatisch ofzo

heb een tijd gehad dat ik niet zonder mn discman t huis verliet, nu komt dat wel weer steeds vaker terug:o :) erhm..sleutels, heel belangrijk, want ik heb mezelf net iets te vaak (hoe zeg je dat..) buitengesloten uit huis (ofzo :confused: )
erhm, ja dagelijkse rituelen als douchen, tanden poetsen etc.
portemonnee mag ook niet thuis blijven
dat was t wel zo'n beetje..

DarkRaven 03-09-2002 13:15

haar in model zit
tanden gepoetst
deo
geschoren
horloge
sleutels
ketting
armband
schone kleding

pfff....zoiets :p

Jones 03-09-2002 14:41

me haar moet niet hetzelfde zitten als toen ik uit bed kwam..(daar bedoel ik niet mee dat het 'goed' moet zitten .. maar anders...) en voor de rest..helemaal nix..meestal heb ik wel geld horloge enzo om .. maar ik zal er niet voor terug gaan...en verder natuurlijk tanden poetsen en douchen..maar dat lijkt me logisch

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.