![]() |
Bush
Wat vinden we ervan? Ik was een beetje aan rondkijken in mijn cd-collectie en zette golden state er maar op. Ze zijn toch wel vreanderd van een beetje een Pearl Jam achtige kloon naar een ander geluid. Ik vind ze op zich wel cool, maar op de laatste cd klinken ze toch een stuk anoniemer vind ik.
Ik vind Science of things of Sixteen stone het beste album, staan goede numers op, hij heeft een goede stem. Wat vinden jullie de beste cd, wat vinden jullie van de laatste cd, welke nummers vinden jullie echt goed, hebben jullie ze al eens live gezien? |
d'r was toch laatst een bush topic?
naja anyway ik vind ze wel kicke, 16th stone en die nieuwste heb ik nog niet zoveel geluisterd maar razorblade suitcase en science heb ik grijsgedraaid... 86d heb je die nile mp3tjes nog? |
Citaat:
Was er een bush topic? Naja goed, jammer dan. |
kga tog ff reageren ;)
bush is zeker 1 van me favoriete bands, iig me favo liveband... op elke cd tot nu toe laten ze tog wel een btje een ander geluid horen, maar ik kan niet zeggen dat ik het 1 beter vind dan de andere. alle vier de cd's vind ik gwoon goed :) |
goeie band, vooral live (y)
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=200302
kvin ze koel, beste cd: sixteen stone, laatste cd vind ik mwah, rest staat in bovenstaand topic |
Ik heb alleen 16stone.. das wel leuke cd..
Heb ze een keertje live gezien, op Pinkpop 2000.. maar toen kende ik ze nog niet echt, alleen hun bekendere nummers.. vond het evengoed wel een koel optredentje :) |
Citaat:
|
beste cd: 16 stone
ik heb: Razorblade suitcase, 16 stone favo nrs: Glycerine, Swallowed, Inflatable, machinehead, everything zen, little things, cold contagious, letting the cables sleep, alien live gezien: nee laatste cd: sommige hele gave nummers maar niet zo goed als de 2 albums die ik heb vind ik |
razorblade suitcase is voor mij het beste album. Goeie songs, mooie productie.
16stone was een goed debuut, niet altijd superorigineel maar goeie songs. TSOT, mwah, leuk geprobeerd, maar was meer gavin';s solo album. Golden state, wel goeie songs mar de magie is weg van razorblade. Ik heb ze aantal keer live gezien, maar nu nigel(de gitarist) weg is ontbreekt er toch weer iets. Ik verwacht ook dat bush niet meer zo lang bestaat, en dat gavin solo gaat, hij heeft al solo single uit. |
16 stone vind ik een geweldige cd, draai k best vaak....Golden State vond ik erg tegenvallen, een best eentonige en saaie cd...sommige nummers springen er wel uit(land of the living, the people that we love etc) maar de rest vinnik vrij saai...
De overige 2 cds hebbik nie, weles geluisterd, maar kan k dus niej echt over oordelen ossow... Ik vond et concert in Oosterpoost, Groningen echt geweldig (y) :) en op Pinkpop waren ze ook erg gaaf live... |
ik ben al 6 jaar een trouwe fan :)
ik heb ze vorig jaar in de hmh life gezien, na afloop van het concert zijn we achterom gegaan en toen heb ik m'n t-shirt en toegangskaartje door gavin laten tekenen (y) ik had alle cd's origineel tot m'n cd-etui gejat werd en lievelingsnummers, tja, dat verandert toch steeds :p |
Citaat:
ow btw: dat solowerk van gavin is volgens mij gwoon voor een film waar ie ook in speelt, ik denk eigenlijk dat hij gwoon met bush verder gaat (mahja tis voor ons allebei gissen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb razorblade suitcase en 16 stone
heb er nooit echt naar geluisterd, behalva naar nummers als glycerine en alien enzo, die vond ik wel cool. khad ook nog wat unplugged en live dingen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |