![]() |
Freaky Papa Roach Fan - pis
Papa Roach's frontman, Jacoby Shaddix, recently shared his personal bodily fluids with a woman in his audience earlyer this month. It seems that the woman offered to "drink his piss" and so he went to the side of the stage, urinated in a bottle, and then handed it to the woman. She drank willingly, and kept drinking until her friends took the bottle from her. In other news, it seems that the band will be on the Last Call With Carson Daily show on August 29th, that is this Thursday
gadverredamme. |
ahhh gatver, dat doe je toch niet!! ook al ben je fan van em, weet je hoe ranzig!!!
|
:D
als zij dat lekker vindt.... |
yuck
|
kun je pronken dat je pis van een klotezanger heb gedronken?
|
Citaat:
|
ik vind het al ziekelijk van coby dat ie nog echt in een fles heeft staan pissen ook...
d'r is toch ook es pis van Kirk Hammett verkocht? (niet opgedronken voor zover ik weet) |
coby heeft een vrouw..... Gadver de gadver, ik moet er niet aan denken zeg.
|
Citaat:
Hij geeft gewoon een fles pis weg, hij moest toch van die pis af, dan maar aan iemand die er wat aan heeft. het schijnt oged te zijn voor de nieren |
nee, okee, maar je zou toch denken dat hij een beetje respect voor het vrouwelijke geslacht zou krijgen, maar neeeee, hij laat die arme vrouw gewoon z'n eigen zeik opdrinken.... ziek.... :)
|
wat maakt het uit ze wil het zelf , ik zou zelf nog wel in een emmer schijten zodat zij dat op kan vreten
|
Citaat:
Zoals Infaustus zei, ik zou zelfs nog in haar bek schijten. |
Citaat:
enne, dit is wel ranzig om te doen zeg... in sommige landen drinken ze wel de ochtendurine op geloof ik... in india ofzo? nouja vrij ranzig zeg... |
ieuwh ik ben dan wel left hand cheater groupie maar dit doe ik dus nie heh ! :D
|
Citaat:
als je groupie bent heb je ook sex met de bandleden |
Citaat:
|
Citaat:
|
iew.. supergoor gewoon..
|
Citaat:
tjek de hoes van waco jesus-the destruction of commercial scum maar eens.... |
Citaat:
|
de bandleden van rockbitch zijn nog vunziger met hun publiek
|
Citaat:
http://www.redstream.org/images/coverArt/WacoJesus.jpg alstublieft |
dat is gewoon ranzig.
wie koopt dat? wie MAAKT dat?? |
Citaat:
wat een vreselijk ranzige shit (letterlijk) |
Citaat:
|
|
zal wel de 'gecensureerde' versie zijn :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |