![]() |
Als in een windvlaag....
Als in een windvlaag.
De hemel stond bol van verlangens verlangens naar jou, jij die het niet wilde. als met trompetgeschal het morgenrood door de vochtige bladeren sijpelt, zo was jij op zijn best. Want jij die wachte tot de ochtend doorkwam, was te laat Jij leefde altijd in een wereld van genot. zo leerde jij mij genieten, genieten tot op het bot. Een wereld van oorlog, liefde en orale sex dit lijkt warempel een sprookje maar is totaal niet flex Door wegen en dalen en valeien zijt ik gegaan, zelfs donkere nachten ben ik voor jouw sta caravan blijven staan Maar jij deed maar niet open, wat mij toch zeer vervreemde. Jij daar , ik daar, wat moest ik nou??? Het enige teken van leven dat je gaf was een kreun. je laatste, zo bleek achteraf Zo vond ik je, naakt, op bed, net als in een goedkope sex film tranen stonden op je wangen...je was dood Verlamd van ongenoegen en lust stortte ik mij op jou mooie dijen, maar ze waren koud.... Een leven, zomooi als dat van jou, was voorbij. Als in een windvlaag. En ochnee, ik betrapte mezelf erop: ik was blij! |
Ik ken de dichter persoonlijk en daarom begrijp ik dit seksueel gefrustreerde gedicht ook erg goed. Laats was hij nog een teddybeer aan het bevredigen, dus necrofilie verbaast mij niks.
|
Als je je haast is ie nog stijf btw, wetensch. bewezen, nie dat ik ervaring heb, hé maar alles voor de wetenschap he
|
Citaat:
dag walrus, prettige dag verder |
je zou moeten rappen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |