![]() |
De Ejaculatie/Het Blijven
Stijver dan gewoonlijk
Als een oerstomme klootzak met pleinvrees op vrijdag Beuken is geen antwoord, want daar wordt je toch maar vies van net als van televisie net als op televisie? Godver, wat zou mij dat schelen De televisie onderschijten is misschien wat onbeschoft ook voor de buren Ingehouden agressie uit zich banaler dan verwacht papierwerk? Lager in rang, ik hoger in drang tot pure agressie Ik geef me over aan de voldoening, na een gezamenlijke poging tot "muiterij" De "hogergeplaatste, de baas" plakkerig te zien spartelen in drekkig sperma |
knap hoor
|
Ziekelijk geflipt. Hihi, taalgrapje :)
Duidelijk niet helemaal 100% wijs. En toch kun je wel goed Nederlands. Gelukkig voor jou is psychische hulp in Nederland in eerste instantie gratis. De inhoud slaat kant noch wal. Er zit behoorlijk wat haat in zo lijkt het. Maar waarom? Amateuristisch wel dat van dat 'vrijdag'. Klinkt gemaakt. Had er dan zondag van gemaakt :rolleyes: |
hmm
Ik heb het je nu al vaker gezegd, je moet oppassen voor dit soort uittingen, als je naast je medicijnen toch nog zo sterk de behoefte hebt om je op papier uit te drukken dan twijfel ik of de dosering wel goed is. Ik ben wel blij te horen dat je in ieder geval hebt geleerd van de vorige keer, toen waren de buren inderdaad niet zo echt blij lieverd pas goed op jezelf en bespreek dit even met je coordinator ok? en die bundel, zijn jullie het nu al eens over de prijs? liefs |
Citaat:
Hoewel je op Admin riskeert er een paar te verliezen want het debat rondom onze stroming "Art-Choq" is al dagen geleden gesloten, zowel op DoP als op Feedback. Zie o.a. topic "Art-Choq" op DoP. Jammer, dat je daar niet eerder naar gekeken hebt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |