![]() |
Kinderen
Kinderen Kinderen als poppetjes Grote ogen kijken je vol verwachting aan Want jij uit dat verre Westen Maakt een verschil in hun bestaan Een liefdevolle blik En een knuffel wanneer zij vragen Dat kleine beetje moeite Zoals zij jou op handen dragen Het verwarmen van deze hartjes Raakt me meer dan ik ooit had verwacht En dat kleine beetje dat ze krijgen Doet hen veel meer dan ik had gedacht Mijn wezen is nu volledig vervuld Er is hier nog zoveel te leren Over hen, de kinderen van Peru Een reden om hier terug te keren |
als je... lame, te bezopen, ik vergeetter plekke wat ik ik denk... alleennuh, Jet ik hou van je....
|
Citaat:
Wat heb jij in Peru precies gedaan?...ontwikkelingswerk? liefsxxxM |
Citaat:
Citaat:
Ik ben nu in Cuzco, Peru. Ik heb hier Spaanse lessen en via de school is het mogelijk om vrijwilligerswerk hier te doen. Ik heb er nu ook al wat ervaring mee en het raakt me werkelijk enorm. Dus ik weet al bijna zeker dat ik na het reizen (Peru en Chili) hier terug zal komen om ook vrijwilligerswerk te gaan doen. Dank je voor je reactie! Liefs, Caroline |
deze is heel mooi
beter als die andere iig zal je snel mailen liefs D |
Citaat:
Liefs, Caroline |
wow ik wilde hier toevallig net zelf een gedicht over schrijven
ik had het er van de week nog met iemand over hoe dankbaar die lieve kinderen zijn als je ze maar een klein beetje geeft erg mooi! |
Citaat:
En ja, het is echt heel simpel om ze net dat beetje meer te geven. Je moet er alleen tijd en geld voor hebben... Liefs, Caroline |
Wieieee lief! http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
hjj is lief caroline
erg mooi opgezet met een simpele maar mooie verwoording mooi geheel komt heel duidelijk over klasse meid xxx sylvana |
Mooi...echt waar!
Kuzzz |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Liefs, Caroline |
'k vinnem goed, 'k kan geen enkele op- of aanmerking verzinnen. 't heeft iets.
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (18-01-2002).] |
He kga ook vrijwilligerswerk doen, india of ecuador
|
Citaat:
En ja, die kinderen hier hebben zeker iets... Citaat:
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Liefs, Caroline |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |