![]() |
[XP] 'Plaatjesbug' ?!
Als ik een plaatje wil opslaan van I.E. 6, dus gewoon rechtermuisknop->save picture as.. dan loopt I.E. vast.. Dit heb ik niet alleen bij I.E. maar bijvoorbeeld ook bij Paint en Fireworks MX..
Als ik dus een plaatje wil opslaan dan loopt het programma (dus niet mijn computer) vast.. Belangrijkste specs in dit geval: AMD Athlon 2200+ 512 DDR Asus Geforce4 Ti4600 Windows XP Professional Wie kan mij helpen? :) |
sinds wanneer heb je dit probleem?
hebje t ooit wel gekund? zo ja, na welk prog dat je installeerde kwam het? verwijder die en kijk of het daaraan ligt |
Citaat:
|
Ik heb in XP 'System restore' gedaan en dan naar mijn eerste sessie gegaan van XP.. Ik heb nog steeds hetzelfde probleem.. Ligt het aan XP?! :confused:
|
2200MHZ??
BETAAAN DIE OOK AL????????????????? :eek: |
Citaat:
En d'r zijn al 2.8ghz Pentiums... :p En die zijn dan overclockt naar 3,5/3,6 ghz. :p |
Citaat:
|
Citaat:
2100 = 1,73.. Niet zo slim doen, jongen! :p |
Citaat:
Sorry, maar toch doe ik niet zo slim want ik had het niet helemaal goed. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je toch zegt 1800 is het toch 1800 mhz? wij hebben een 1800xp+ is dat dan geen 1800 mhz?? |
Citaat:
AMD 2400+ == P4 2,4ghz Makkelijker voor klanten schijnbaar. Aangezien een 2200+ even snel is als een 2,2ghz in benchmarks bv. |
dat XP ****+ is mensen oplichten, denken dat ze 'n 2000Mhz kopen (XP2000+) en dan 'n 1600 geven
enne topicstarter: Format C: en 'n ECHT systeem installeren is de enige oplossing denk ik |
Citaat:
Enige kennis is wel vereist als je een pc koopt / gebruikt.. Niveau zakt nogal laatste tijd hier (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en win xp die zichzelf crashed na 3 weken zonder vreemde dingen doen...? legtn iet aan me pjuterervaring |
Citaat:
XP draait hier al een paar maanden zonder problemen. |
Citaat:
geef mij maar me win 2000 advanced servertje, dat KAN niet krashen lijkt't |
Citaat:
okey alsje office instaleerd id die heel traag MAAR! vastlopen deed die niet hoor!!! wie kan met dat verhaal van diee 1800 en die mhz ff uitleggen dan??? me p2 (mmx :confused: ) 400 is toich gewoon 400 mhz?? of vergelijk je nu amd athlon mhz met pentium?? |
Citaat:
|
zo word 'n 1333 Mhz 'n PR 1500 omdat ie even snel is als 'n P4 1500 (PR = pentium requivilant ofzo) :confused: :confused:
in ned? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hier issie in ruim 2 jaar tijd precies 1x gecrashed bij booten |
Heb je toevallig een playstation I? Jah? Wist je dat die op ~35mhz draait? Heb je ook nog die ouwe 386 van je pa op zolder staan? Nooit opgevallen dat spelletjes op die ouwe playstation der toch iets beter uitzien dan die op een 386? Mhz betekend niet alles hoor :-) (das eigenlijk watk wou zegge :D )
|
Citaat:
da's eigelijk wat IK wou zeggen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |